Корзина пуста

Қауіпсіздігі бойынша ілгектер әсері туралы статистика және жол үсті. Nokian Tyres.


Қазақша | Русский

 

 

Скандинавия, іс жүзінде дейін қару-жарақ, олардың жол құрылысшылар мен экологтар бойынша шипованная шиналар сериялық шығарудың басынан бастап. Олар жергілікті заң жеткізуге, содан кейін Тікен санын, жолда олардың қысым күші мен, ең бастысы, салмағы қатысты жаңа ережелерді таныстырды. Бүгін, салдарынан шипованная шиналар әсер жол тозуы 1990 жылдардың басында қарағанда төрт есе төменАл жеті есе - 1970 жылмен салыстырғанда.

 

 

 

Скандинавия ол суық мезгілінде ғана қысқы шиналар пайдалануға белгіленген, ол, маңызы шипованные немесе жоқ емес. Өйткені жаһандық жылыну нарығында шипованная шиналар үлесі ұдайы төмендеу болды.

 

Алайда, бұл үрдіс бар және жағын. Норвегияда үлесі машиналарының тікенекті доңғалақ 2002 жылғы төмендеп, 25%, бұл күрделі апат қысқы кезеңде 8%-ға артты.

 

 

 

Бұл диаграмма 2000 және 2011 және көлік құралдарын техникалық жағдайына байланысты арасындағы Финляндияда болған талдау 842 авариялар негізделген. Ол шиналар көңіл болмауы қайғылы салдарға ұрындыруы екенін бірден айқын ретінде. Олар - автомобильдің олардың себебі дұрыс техникалық жағдайына авариялардың дерлік 60% негізгі себебі.

 

 

 

 

2000 жылдан бастап, Финляндияда болған өлімге жазатайым оқиғалар арасында, шамамен әрбір жетінші жағдайда шиналар байланысты қандай да бір жолмен болды. Көп жағдайларда, апат әкелді проблемаларды түбірі, шиналар тозған болатын. Екінші орында - резеңкеден таңдау, маусымда бірдей көлік мөлшері сәйкессіздіктен бойынша шиналарды әр түрлі түрлерін пайдалану болып табылады. Үшінші орында - непреднамеренное қысым.

 

 

 

 

1988 жылы шиналар кезең шешті Хоккайдо Жапонияның тәжірибесін, индикативті. Нәтижесінде күрт авариялар саны өсті. Бұл бұрын пайдаланылған жоқ мұз басуға қарсы агенттер жүзеге асыру қарамастан болып табылады.

 

 

 

Тозған протектор дымқыл әсіресе қауіпті болып табылады. Автомобильдер протектор ең төменгі рұқсат етілген биіктігі 1,6 мм орнатуға орыс ЖҚЕ; Фин тестілеу айтуынша 4 мм сын құны болып табылады. Ол тек 3 мм Лужа тереңдігі енген кезде шина байланыс патч өзгерту қалай қараңыз. Кеден одағының, жаңа техникалық регламенті доңғалақты көлік құралдарын (2015 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгiзiледi) қауіпсіздігі туралы Айтпақшы, қайда, соңғы уақытта, қысқы шиналар маусымдық протектор тозу шегіне тұжырымдамасы 4 мм анықталады енгізеді. Бірақ жазғы шиналар шамасы ескі қараусыз қалған - 1,6 мм.

 

 

 

 

(Жұмсақ қыста үшін) шипованная, бұдырланған Скандинавия, Орталық Еуропа бұдырланған түрі: қысқы шиналар үш түрі бар. Қатаң дизайн соңғы алғыс дымқыл және құрғақ жолдарда үздік сипаттамалары жылы, бірақ олар әлдеқайда әлсіз өзін ұстай мұздатқыш. Температурасы төмендеген кезде шиналар түрлі айдынында тежелуі қалай қараңыз. Ымыраға мәні «Орталық» ең қауіпті шина туралы нөлдік кезінде өзін: тоқтату қашықтық шипованная шиналар қарағанда екі есеге артық болып табылады. Температураны төмендету арқылы, шиналарды әр түрлі түрлері тежеу ​​қашықтықта айырмашылық айтарлықтай азаяды, және ең бірізді нәтижелері - шипованная шиналар. Бірақ наразылық бар: төмен -15º ілгектер тиімділігін температурада азаяды. Мұндай жағдайларда, жақсырақ шиналар Скандинавия түрі.

 

 

Тікен қарсы негізгі дәлел - жол бетінің жедел жою. Алайда, шип үнемі пішіні, мөлшері, салмағы өзгеріп, дамып келеді. Мысалы, отбасы «Nokian Hakkapeliitta» атты шыққан тегін тексеріңіз. Солдан оңға жоғарыда Суретте - Hakkapeliitta 2, Hakkapeliitta 4, Hakkapeliitta 5, Hakkapeliitta 7, Hakkapeliitta 8.
 
 
 
Сіз сондай-ақ тікен төмен Continental эволюциясын орындаңыз болады.
 
 
 
 
 
Дата создания: 15.12.2014Автор: Дмитрий ФедоровИсточник: За Рулем
 


← Вернуться к списку статей
 

Оставить отзыв

ФИО *:

Водительский стаж:

Род занятий:

E-mail *:

Отзыв *:

Введите код с картинки*:

Списибо, Ваш отзыв был отправлен.