Корзина пуста

Шинаның бүйіріндегі бағдар нұсқау


Қазақша | Русский

 

 

 

 

 

1. Шиналар бренді
2. Ең жоғары жүктемесі
3. Тозуы индексі
4. Ілінісу индексі
5. Температуралар индексі
  6. Ең жоғары қысым
7. Өндіруші
8. Шартты белгілер
9. M+S
10. Шиналар мөлшері
  11. Жүк көтергіштігі
12. Жылдамдық санаты
13. Құрылыс туралы мәлімет
14. Қосымша

 

 

1. Шиналар брендi (шиналар моделi атауы), мысалы, NRT2. Бренд ең алдымен нақты протектор суреті анықталады, және ол басқа да автобус осы ажырата құрылымдық және технологиялық мүмкіндіктерінің көбін көрсетеді. Әрбір компания кодтары өз жүйесін пайдаланады, сондықтан түрлі өндірушілердің моделі индекстер бірдей әріптер мен сандар мүлдем басқа шиналар білдіруі мүмкін. Сіз сол немесе бренд дегеніміз дәл білуге шешті болса, фирмалық каталог пайдаланыңыз.

 

 

2. (Тасымалдау АҚШ департаментінің талаптарына сәйкес) ең жоғары жүктемесі. Кейбір фирмалар оны қабылдамау - шағын баспа MAX жүк тиеу (максималды жүктеме) жазылған, содан кейін килограмм және британдық фунт (мысал MAX САЛУ 515kg (1135lbs), 1lbs = 0,4536kg) груз көрсетеді. Ол бір жай адасушылықтан қарсы ескертеді тиіс. MAX салмақ 4 (яғни, автомобильдің дөңгелекті саны) көбейту арқылы осы салмаққа шина сәйкес келеді көлік Дұрыс саны шекті салмағы. осылайша алынған бұқаралық тым жоғары. Шиналар толық жүктеме салмағы бойынша жұмыс тиіс емес. Сонымен қатар, сіздің автокөлік тегіс болады ғана емес, сондай-ақ өрескел немесе тегіс қозғалыс кезінде дөңгелектерді жүктеуге болады. Сондықтан, ең жоғары салмағы сіз оның құнының 20% қабылдау қажет - сіз талғамайтын болса - сіз жеңіл автомобиль, немесе 30% болса,. Сонымен қатар, сіз қалаған пайыздық емес, бұл жаппай рұқсат етілген болып табылады, бұл факт шегеруге тіпті егер. автомобильдің дизайн ерекшеліктері сілтеме жоқ, жалпы шиналар үшін шекті жүктеме болып табылады - MAX САЛУ бұл факт. Және мұндай міндетті күші талап етіледі. Өйткені, әр түрлі осьтер бойынша «жеткілікті» шиналар, және шиналар және түрлі әлеуетін (11) талап автомобильдер бар - бұл өңдеу, салмағы бөлу ерекшеліктеріне байланысты, т.б. Емес болады жақсылыққа үшін Mindless, механикалық қайта санау «теориялық» мәні MAX салыңыз. Егер автомобильдің паспортының қараңыз.

 

 

3-4-5. Белгі индекстерінің (сапа деңгейі):

TREAD WEAR INDEX (TWI) - тозуы индексі,

TRACTION INDEX - ілінісу индексі;

TEMPERATURE INDEX - температуралар индексі.

 

Алайда, бұл сандар мен әріптер практикалық маңызы астам теориялық болып табылады, және тек сол өндірушінің бір-бірімен шиналар салыстыру үшін пайдаланылуы мүмкін.

 

 

6. Рұқсат етілген ең жоғары ауа қысымы. Шиналар бүйір қабырғасының қолданбалы және қосымша белгілер болып табылады. Мысалы, жүктеме индексі (талап 11) қоспағанда, жиі, ең үлкен салмақты (ең үлкен салмақ) және шина (максималды қысым) осы ішкі қысымға сәйкес келетін жүктеме белгіленеді. А «суық» жай-күйі (1 LBS = 0,4536 кг 1 PSI = 0,0069 МПа) қаласында шина үшін шаршы дюйм фунт (PSI) - жүктеме фунт (LBS) көрсетілген, және қысым кезде.

 

Әдетте, жедел жүктеме және шиналар ішкі қысым яғни, оның ең жоғары әлеуетін бірнеше аз болып табылады а «маржа» бар автомобильдерге арналған шиналар ұрлайтын. Әсіресе-ақ осы «резервтік» жоғары жылдамдықты көп мақсатты жолаушылар көлік немесе төрт-жетек құралдары бойынша көрінеді.

 

 

7. Өндіруші - фирманың атауы әзірлеуші және өндіруші шина. Шиналар ірі фирмалардың болуы мүмкін ерекше қосымша белгілері. Мысалы, компания "Мишлен" (Michelin) пайдаланады логотиптер (схемалық суреттер) білдіретін "орын" осы шиналар, өндірістік бағдарлама, сондай-ақ орналастырады және басқа да ақпарат. Осылайша, белгілеу 185/60R14 82V Pilot HX MXV3-A деген сөз "Pilot" өз логотипі бар дегенді білдіреді атауы гаммы (отағасы) шина, ал индексі "HX" жіктейді шину "гармоничную", яғни жан-жақты бойынша қабылданған компанияның белгілеуге кешенді тұтыну қасиеттері. Бұл ретте боковине ең шиналар көрінеді тек логотипі индексінің "HX". Индексі "MXV3-A" білдіреді нысаны протектор суретінің.

 

 

8. Шартты белгілер нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкестігіне қатысты шина:

Е17 - Еуропалық стандарттарға сәйкес.

DOT - АҚШ стандарттарға сәйкестігі.

 

Шиналарда американдық өндіріс міндетті түрде қойылады сериялық нөмірі көлік Департаменті (DOT) - коды бар туралы деректер дайындаушы шиналар, күні мен уақыты дайындау. Соңғы үш сандар кодын көрсетеді және шығарылған жылы. Мысалы, саны 094 дейді 9-шы аптада 2004 ж.

 

АҚШ-та бірнеше жүйесі пайдаланылады белгілер шина. Жүйесі "Euro-metric" сәйкес келеді ұсынылған жоғары еуропалық жүйесі таңбалау. Жүйесі "P-metric" қосымша еуропалық, талап қою индексінің мақсаттағы шиналар алдында ені профиль:

 

P - жеңіл автокөлік шинасы (Passеnger)

LT - шина для легкого грузовика (Light Truck).

 

Мысалдар - Р195/60R14 и LT 225/75R15.

Көптеген шина доңғалақты-диск жолаушылар вагондарын және көп мақсатты пикаптар үшін негізгі параметр бейіндегі ені мен шиналар сыртқы диаметрі емес, таңбалау түбегейлі әр түрлі түрін, пайдаланылған. Мысалы, шина белгілеу 31h10 жылы, 5R15LT компания «Wrangler» кодталған:

 

31 - (дюйм) үлгілі сыртқы диаметрі;

10.5 - (дюйм) шамамен бөлім ені;

R - индексі радиалды;

15 - (дюйм) ұңғылы диаметрі;

LT - жеңіл жүк үшін шина.

 

Осы мөлшерін шиналар әдетте ауыр баж арналған және осындай «жерлерде» немесе «М + S» ретінде үлгілерін протектор болды.

 

 

9. Әріптер «M + S» немесе «М & S» (Mud + Snow = қар балшық +) шина қысқы жағдайында жұмыс істеу үшін арналған, немесе балшық және қар қатысуымен пайдаланылуы мүмкін екенін көрсетеді. Бұл шиналар терең проступи бар, олар, ауыр аз шулы және тез қозғалатын болып табылады. Кез келген жылдың кез келген уақытта қатты жолдарда пайдалану үшін жарамды барлық маусымы шина - WINTER (қысқы) - қысқы шиналар, AQUATRED немесе AQUA БАЙЛАНЫС - жаңбыр шиналар, (All Seasons = All Seasons) AS немесе AW (кез келген ауа-райы = кез келген ауа райы) сулы және тайғақ беттерде қоса алғанда. Айтпақшы, соңғы жылдары, орнына шиналар қабырғаға жазылған осы жазулардың көптеген компаниялар пиктограммалар көтерді - күн, снежинка, жаңбыр - барлық маусымдарда көрсететін.

 

 

10. Шиналар мөлшері нұсқау. Олардың мөлшерін немесе, одан да көп дұрыс, жақтау өлшемі бойынша бірінші кезекте басшылыққа жаңа шиналар, таңдау. 175/70 R13 82 T: Бұл шина ірі таңбалар бүйір қабырғасының, төмендегідей болып табылатын комбинациясы қолданылады

 

175 - мм бөлім ені. Тир бөлім ені таңбалау, әрлеу немесе қорғаныш аймақтары немесе жиектері қатысуымен байланысты биіктікте қоспағанда накаченной шиналар бүйір қабырғаларынан сыртқы арасындағы сызықтық қашықтыққа миллиметр көрінеді;

 

70 - профиль биіктігі, ені пайыз ретінде көрсетілген. Бұл жағдайда, биіктігі, ені 70% (175 мм), яғни, 122,5 мм. Бұл қатынас (H H / V, - биіктігі B - ені) шиналар сериясын шақырды. Series - оның шешуші параметр қозғаушы шиналар сапасына тәуелді. Кейбір шиналар партия номері мысалы, R14 C 185 102 Q. Мұндай шиналар толық деп аталады, жоқ, және бұл жағдайда ені биіктігі қатынасы 80% немесе 82% -ды құрайды. Өлшемдері Бөлім биіктігі жалпы диаметрі және номиналды жиек диаметрі арасындағы жарты айырма болып табылады. Автобус құрылымдардың дамуына олардың пішіні тегіс беті кеңірек түрлеріне дерлік айналма өзгерді. ені биіктігі қатынасы 70%, 60%, 50% -ға дейін, тіпті аз мәндері 100% -дан өзгертілді.

 

Обозначение высота профиля

 

R13 - бұл мөлшерін шина орнатылған болуы тиіс, онда диск диаметрі. диаметрі дюйм өлшенеді. Метрикалық жүйеге аударылған кезде: 1 дюйм = 25,4 мм ретінде қарастырылуы тиіс. хат R радиалды түрі шиналар көрсетеді.

 

82 - индексі немесе жүктеме коэффициенті. Бұл шартты индексі, кг, рұқсат етілген шина жүктемені көрсететін. Ең жиі түсіндіру Кесте жүктеме көрсеткiш мөлшерiнде айыппұл салуға көрсетілген коэффициенттерді қолданылады. Жиі жүктеме өте автобус кезінде шешілді: Max екі сан, кг, фунт екінші бірінші кейін таңбалау салыңыз.

 

T - жылдамдық индексі. Бұл көрсеткіш өндіруші шиналар тән өнімділігін кепілдік, онда ең жоғары жылдамдығын көрсетеді. Түсіндіру индексі кестеде жылдамдығы беріледі.

 

185 R14 C 102 Q, индексі және С деп аталатын «күшейтілген» шиналар үлкен жүктеме факторы бар: кейбір мөлшерде қосымша хат рәміздер бар.

 

 

11. Жүктеп индексі (жүктеме коэффициенті, немесе жүктеме индексі) шина шыдауы мүмкін жүктеме шегі салмағы көрсетеді. Автобустың екі таңбалы санының жапсырылған математикалық нақты килограмм байланысты емес - ол жай ғана шартты индексі болып табылады. Кейбір шиналар өндірушілер автобуспен оны қабылдамау Max жүктеме (ең жүктеме) толық жазбаша және қос килограмм және британдық фунт суретті қамтиды болады. Кейбір үлгілер алдыңғы және артқы осі орнатылған шиналар туралы түрлі жүктемені қамтиды. Жүктеме көрсеткіш толық үстел төмендегідей (LI - килограммен жүктемені - көрсеткiшi, кг салыңыз).

 

 

Индекс нагрузки

 

12. Жылдамдық индексі - шартты белгіленуі жылдамдығын көрсетеді максималды есептік жылдамдығы шиналар. "Приводимой төмендегі кестеде көрсетіледі эквивалентті жылдамдық, км/сағ. Шиналар бар таңбалау "VR" - үшін құрастырылған және жылдамдығын асатын 210 км/сағ Шиналар бар "деген таңбасы ZR" - үшін құрастырылған және жылдамдығын асатын 240 км/с. Шиналар таңбаланған "V" - мен бірлесіп, индексі жүк көтергіштігі, мысалы 91V арналған жылдамдығын асатын 210 км/сағ-қа дейін 240 км/сағ. (Осы индексі жүк көтергіштігі көрсетілген үшін жылдамдығы 210 км/сағ. Жүктеме азайтылуы тиіс 3% әрбір ұлғаю жылдамдығы 10 км/сағ-қа дейін 240 км/ч). Шиналар таңбаланған "W" бірлесіп индексімен жүк көтергіштігі, мысалы 100W арналған жылдамдығын асатын 240 км/сағ дейін 270 км/сағ. (Осы индексі жүк көтергіштігі көрсетілген үшін жылдамдық 240 км/сағ. Жүктеме азайтылуы тиіс 5% - әрбір ұлғаю жылдамдығы 10 км/сағ дейін 270 км/сағ) Шиналар таңбаланған индексімен жылдамдығы "W" болуы мүмкін қосымша таңбасы "ZR". Шиналар таңбаланған "Y" бірлесіп индексімен жүк көтергіштігі, мысалы 95Y арналған жылдамдығын асатын 270 км/сағ. дейін 300 км/сағ. (Осы индексі жүк көтергіштігі көрсетілген үшін жылдамдығы 270 км/сағ. Жүктеме азайтылуы тиіс 5% - әрбір ұлғаю жылдамдығы 10 км/сағ дейін 300 км/сағ). Жүрдек санаты, присваимаемая шинасына нәтижелері бойынша арнайы текшелік сынау, білдіреді БАРЫНША жылдамдығы, выдерживаемую шиной. Яғни ту жылдамдығы кезінде малейшем асқан онда ешкім де кепілдік бере алмайды, бұл шина бастайды разваливаться. Ал пайдалану үшін белгіленеді "сақтайтын" режимі - керек мініп жылдамдықпен 10-15% - ға аз қарағанда, та, оны "жол береді" шиналар.

 

 

Индекс скорости

 

 

13. Туралы мәліметтер, конструкция шины, талап етілетін көлік министрлігі АҚШ. Конструкциясының ерекшеліктері тіркеледі тұруға және бортқа отыруға тиісті жазулармен туралы, оның ішінде қабаттардың брекера және қаңқаның, сондай-ақ материал корд. Мысалы жазулар TREAD PLIES: 2 POLYESTER CORD + 2 STEEL CORD + 1 NYLON CORD білдіреді брекер шиналар тұрады 2 қабаттардың полиэстера + 2 қабаттардың металлокорда + 1 қабатының нейлонового корд, жазу SIDEWALL білдіреді келетін қабаттарынан тұрады қаңқасы (атап айтқанда, боковины), кездесуі мүмкін, сондай-ақ RAYON - вискоза бау.

 

Шаршы дюйм (PSI) бір фунт (LBS) және фунт берілген жүктеп және қысым.

 

 

14. Қосымша ақпарат шиналар қол жетімді:

TWI - протектор көрсеткіші (протектор тозуы индикатор) тозу - шина бүйір қабырғасының қол - протектор тесікшеге үлгі қалдық биіктік белгілері орнын көрсетеді. белгісі шиналар әрбір жағынан айналдыра алты жерлерде протектор формасын шетіне жақын бүйір қабырғасының қолданылады. жапсырма жоғарыда аталған аббревиатура болуы мүмкін - TWI, TWI немесе көрсеткі, көрсеткі немесе жай ғана bukv.Dlya жоқ Еуропалық Одақ және Ресей Федерациясы, протектор тозған жолаушылар шиналар қалдық биіктігі кем дегенде 1,6 мм болуы тиіс.

 

 

Указатель местонахождения индикатора износа

 

 

Алайда, белгісі TWI - бұл тозу индикаторы жері ғана сілтегіш. Өзі (көрсеткі бар болса, ол дәл осы ойығы және балл) белгісі протектор үшін төменгі жақын уақытта іздеу керек тозу көрсеткіштері протектор. Онда, тығыз қарап, біз, канавки түбінен 1,6 мм биіктігі резеңке сөз таба аласыз - бұл TWI болып табылады. Ол «облысение» шиналар шекті деңгейін көрсетеді. Протектор ерін алдында өшіру сипатқа кезде - шина міндетті түрде өзгертілуі тиіс. Дымқыл жолдар артып қозғалыс кезінде протектор қалдық биіктігі, автомобильдің тежеу ​​қашықтықта мәні ең төменгі мәніне жақын кезде. Шина және жол арасындағы су фильм тіпті салыстырмалы төмен жылдамдықпен жол жанасу беті жоғалуын тудыруы және Аквапланированию ретінде белгілі бақылау жоғалту жағдайды, жасауға болады. Осыған орай, бұл шиналар ауыстыруды жүзеге асыруға уақтылы ұсыну үшін маңызды болып табылады, ең бастысы істеуге протектор тереңдігі деңгейіне жету болып табылады.

 

Шиналар жылдам автомобильдер протектор суреті бағытталған болуы мүмкін - бұл жағдайда міндетті - айналу (айналуы) керекті бағытты көрсететін меңзерді (көрсеткі).

 

Асимметриялық шина мұқият орнатуды талап етеді және - автомобильдің сыртқы жағы - ішкі жағы тоқтата тұру, және сыртқы тап тиіс. Бұл шиналар (жағы сыртқа қаратып) жапсырма «ішке қаратып жағы» бар (бүйір ішке қаратып) және «сыртқа қаратып жағы».

 

Оның олқы, яғни туралы айтып автобуспен жазу «secunda» немесе екі әріптер «YES» динамикалық беріктігін әсер етпейтін ұсақ ақауларды болуы.

 

Өндіру шиналар күні бірінші екі, бір жағынан сопақ 3 сандар көрсетілген өндіріс және үшінші бір апта көрсетеді - шығарылған жылы (мысалы, 239) - 1999 жылдың 23 апта. 2000 жылдан бастап, біраз уақыт 4-таңбалы нөмірін енгізіңіз.

 

Сөз TUBELESS  - шина камера жоқ пайдаланылуы тиіс екендігін көрсетеді. Камера-жоқ шиналар үрлемелі камерасы талап етпейді камерада ерекшеленеді. Шина өткізу герметик рөлі, кадрдың ішіндегі сақтауға каучук арнайы жұқа қабаты орындайды. RIM фланецтер үшін шиналар дұрыс жарамды дөңгелегі арнайы құрылымдық элементтеріне байланысты тығыз араласу, сондай-ақ (хамптар) арқылы қол жеткізіледі. Герметикалық бұрулар тесіктен отыр «өкше» герметизациялау жабдықталған арнайы резеңкеден клапаны, бар камера-жоқ шиналар үрленіп. TUBE TYPE - камералық шиналар немесе ТТ (неміс Mit schlauch) үшін белгілеу

 

PR (Ply rating) - беріктігі (көтергіштік қабілеті) қаңқа шартты түрде бағаланады деп аталатын қабаттылық нормасы (қысқаша сипаттамасы қаңқасының конструкциялары). Жеңіл автомобильдер үшін пайдаланылады шиналар қабаттылық нормасы 4PR, кейде 6PR, әрі бұл жағдайда соңғы деген жазуы болады Reinforced (күшейтілген) шина жүк көтерімділігі жоғары. Шиналар таңбаланған 6PR және 8PR (жоғары слойности) неғұрлым жарамды жеңіл жүк көліктері мен автобустарды, шағын автобустарды, сондықтан жиі белгіленгеннен кейін отырғызу диаметрін (мысалы, 185R14C) оларға әрпі қойылады "С" (commercial).

 

Осы қатар, пайдалы ақпарат көп тасып басқа да белгілер бар:

 

  • TREADWEAR 380 - қатысты тозу, кедергі коэффициенті бойынша анықталады "базалық шинасына" үшін 100-ге тең, он.

  • TRACTION А - үйкеліс коэффициенті А, В маңызы бар, А коэффициенті C шиналар өз сыныпта ілінісуі ең үлкен саны бар.

  • TEMPERATURE A - температура, температура әсерін сипаттайтын төтеп шиналар қабілетіне өлшеу. Ол, алдыңғы сияқты, үш санатқа A, B және C. бөлінеді

  • ROTATION - айналу бағыты.

  • LEFT - шшина көлік құралының сол жағында орнатылған. *

  • RIGHT - шина автомобильдің оң жағында орнатылған. *

  • OUTSIDE немесе Side Facing Out - орнату сыртқы жағын. *

  • INSIDE немесе Side Facing Inwards - бірліктің ішін. *

 

 

* Шиналар асимметриялық протектор суреті үшін бар.

 

  • DA (мөрі) - шамалы өндірістік ақаулар қалыпты жұмыс істеуіне кедергі емес.

  • MADE IN FINLAND - шыққан елдің 

 

Кез келген автокөлік иесінің осы қарапайым белгілер біле оңай сатып алуға және дұрыс шиналар жұмыс істей алады.

 
Дата создания: 01.09.2011
 


← Вернуться к списку статей
 

Оставить отзыв

ФИО *:

Водительский стаж:

Род занятий:

E-mail *:

Отзыв *:

Введите код с картинки*:

Списибо, Ваш отзыв был отправлен.