Корзина пуста

Тарихы белгішесінің «тау аясында қар бүршігі»


Қазақша | Русский

 

Шаңғышылар жиі әсем, жасыл шалғындары бар Ванкуверден тек қана «теңізден аспанға шығатын жолдың» өте тайғанақ, ылғалды қармен жамылғанын көру үшін ғана жолға шағытын. Көптеген курортқа келушілердің автокөліктері сәйкес шиналармен қамтамасыз етілді – автокөліктердің басым бөлігі «барлық маусымдық» шиналарда болды. Жол жиегі бойына полициялар қалқандар және бөгеттер орнатқан, олар жүргізушілерді сәйкес шинаны пайдалану қажеттілігі туралы алдын ала ескертеді. Кей кездерде жолды біржола жауып тастайтын кездер де болады

 

Қолданылатын шараларға қарамастан, 1995 жылы «теңізден аспанға шығатын жолында» қатарынан бірнеше рет қайғылы оқиға орын алды. Мәселені зерттегеннен кейін барлық жағдайларда автокөліктер қарлы жолмен тиісті тіркесуін қамтамасыз етпейтін тиісті шиналармен қамтамасыз етілмегені және шинаның нақты пайдалануы туралы шинаны сатып алушыларда ақпараттың жеткіліксіздігі болғаны туралы шешім шығарылды. Сатып алушылар нағыз қысқы шиналарды «барлық маусымға» арналған шиналардын ажырата алмаған!

 

Бұл жағдай коронерлар назарын өзіне аударды. Сол 1995 жылы, Британдық Колумбияның Vince Cain, Бас Коронері (аса маңызды істер жөніндегі тергеуші), «күрделі қарлы жағдайға» арналған нақты қысқы шинаны әдеттегі «барлық маусымдық» шинадан айыруға мүмкіндік беретін анықтау әдісін дайындау өтінішімен Канаданың Көлік министрлігіне жүгінді.

 

Өтініш John Neufeld, Канададағы Оттавалық Көлік министрлігіндегі автокөлік қауіпсіздігі жөніндегі инженерге келіп түсті.

 

Сол кезеңнің өзінде Канаданың шина нарығында өзара қатаң бәсекелестіктегі шамамен 14 ірі шина өндірушілері болды. Әрбір компанияның өзіндік стандарттары және мұқият қорғалатын өнімді зерттеу әдістері болды. Оларды қысқы шиналарды нақты теңестіруге мүмкіндік беретін, бірыңғай зерттеу жүйесін құру саласында әріптестікке шақыру оңай болған жоқ.


Канаданың Резина Өндірісі Ассоциациясы (Rubber Association of Canada) және АҚШ Резинотехникалық Өнімдердің Өндірісі Ассоциациясымен (Rubber Manufacturers Association) бірігіп, Neufeld мырза Америкалық Сынау және Материалдар Қоғамымен (American Society for Testing and Materials, ASTM) арнайы сынау әдісін қабылдады. Бұл сынау қарлы жолдың шынайы шарттарында шинаны бағалайды. Ұзаққа созылған дау және талқылаудан кейін шина өндірушілердің барлығы тау фонында қиыршық қар бейнеленген арнайы таңбамен қатар ASTM ұсынған бұл стандартты қабылдауға келісім берді. Жаңа стандартты қабылдау туралы шешім 1999 жығы ақпан айында жарияланды.

Бүгінгі таңда пиктограмма болған жағдайда, аса жақсы оқи алмайтын жүргізушілердің өзі шинаның нақты қарлы, қатқақ, қысқы жолға арналғанын және осындай жолдарда сенімді ілінісу және күшін қамтамасыз ететінін жақсы түсіне алады.

 
Дата создания: 09.09.2011Автор: Craig M. LeeИсточник: Canadiandriver
 


← Вернуться к списку статей
 

Оставить отзыв

ФИО *:

Водительский стаж:

Род занятий:

E-mail *:

Отзыв *:

Введите код с картинки*:

Списибо, Ваш отзыв был отправлен.

 
СКИДКИ — Ко Дню Первого Президента!