Корзина пуста

BFGoodrich: сіздің джипіңіздің беделді жартысы


Қазақша | Русский
 
 
 
Жол таңдамайтын көлік үшін «аяқ киімді» дұрыс таңдау дегеніміз не? Барлығы нені жолдар, ал нені – жолсыздар деп атауға тәуелді. Бізде, өзіңіз білгендей, жылдамдығы үлкен автомагистраль да аудандық маңыздылықтағы шаршаған трактіні де «жол» деп атайды. Барлығы Сіздің өз алдыңызға қандай басымдылықтар қоятындығыңызға тәуелді. Ауыр жолсыздықты және Off-road қаласаңыз, асфальттан жиі шығып кетсеңіз, немесе жол үстінде секілді, оларсыз да бірдей сенімді жүргіңіз келеді ме? Осыған қоса, барлық тізбектелген жағдайлар үшін резеңкенің өз типі бар. Мұндай бұйымдарды шығаратын фирмалардың бірі америкалық BFGoodrich компаниясы болып табылады.
 

BFGoodrich маркасы 1870 жылы Доктор Бенджамин Франклин Гудричпен негізделген. 1896 жылдан бастап дәл осы компания АҚШ-та бірінші сатыла бастаған "Winton" автокөлігіне арналған шиналарды даярлады, бұл марканы америкалық шиналық өнеркәсіп көшбасшылары қатарына шығарды. Осы сәттен бастап BFGoodrich  көп жылдық тарихы басталды. 1926жыл. Чарльз Линберг әлемде бірінші рет Атлантика арқылы отырусыз ұшуды жүзеге асырды. Олар пилоттық жасаған «The Spirit of St. Louis" ұшағының дөңгелектері  BFGoodrich шиналарымен жабдықталған болатын. 20 жыл өткен соң, атап айтқанда 1954 жылы BFGoodrich маркасымен синтетикалық каучуктан автошиналар даярланған болатын. Бүгінгі таңда әрбір дерлік автожүргізуші радиалдық шинаның не екендігін біледі. Радиалдық құрастырылым қиылған параллельді текстильді жіптер және металл кордтық брекерденн тұратын аз қабатты каркастан тұрады. Алайда, радиалдық каркасы бар автошиналардың Америкада BFGoodrich компаниясымен 1965 жылы даярланғандығын білетіндер саны көп емес болар.

 

11 жылдан соң компания алғаш рет «4х4» автокөліктері үшін радиалдық автошина нарығына шығарады. Осы уақытта BFGoodrich затбелгісімен автокөлік шиналары әлеміндегі бастауыш, новатордың сөздері нақты бекітілді. Алайда компания жеңістің буына мастанбастан үш жылдан соң сала көшбасшысының беделін бекітті. 1977 жылы BFGoodrich шиналары NASA космостық челноктарына орнатылды. Космостық технологиялардағы көшбасшылықты нығайтып, фирма жер бетіндегі бәсекелестеріне «қарсы соғыс» ашты. Еуропалық нарықты жаулау үшін 1989 жылы BFGoodrich басшылығы Michelin тобына компанияны қосуға шешім қабылдайды. Зерттеудің бірнеше жылы және күйзелісі мол жұмыс заңды табысқа қол жеткізді. BFGoodrich автошиналарының үлгілері 2000 жылы автошиналардың салыстырмалы тесттерінде бастапқы жолдарға ие болып, бәрінен басып озды.

 

Бүгінгі таңда бұл белгі Американы қанаттандырады. BFGoodrich шиналары өмірдің белсенді түрі үшін, жүргізуден нағыз ләззат ала алатындар және жүрудің спорттық үлгісін сүйетіндер үшін керемет сәйкес келеді. Белгіге заманауилық, бәсекелесу рухы, үнемділік, сапа, клиенттен бағыттылық сипаттамалары үшін тән. «Әлемнің қуаттыларымен» бәсекеге түсе отырып, «BFGoodrich» Америкадағы жолсызды таңдайтын автокөліктер жарыстарында жеңіске жетті:

 

  • Baja -"Формула 1" әлемдегі жолсыздықты таңдайтын автокөліктер жарысында жолсыздық бойынша жарыстардың ауыстырылмайтын жеңімпазы BFGoodrich
  • BFGoodrich АҚШ-тың барлық жарыстарында дерлік қатысады: BFGoodrich шиналарымен барлық қалған шиналарды қосып алғанға қарағанда SCCA барынша көп ұлттық чемпионаттарда жеңіске жеткен

 

Өткен ғасырдың сексенінші жылдары: Алға қойылған міндет жүзеге асырылмайтындай көрінеді: тұтынушы нарығы үшін арналған шиналарда ралли-рейдте жеңіске жету. Бұған қарамастан жеңіске қол жеткізілді! Спорттық жарыстарға қатысудың 30 жылы ішінде BF Goodrich жарысушыларға жеңіс биігіне жетуге жиі көмектесіп, бұл марка үшін аталмыш таңбаға танымалдық пен мойындауды алып келді. 1994 жылы BFGoodrich шиналары орнатылған автокөлік әлемдік рекордқа қол жеткізді. 1999 жылы BFGoodrich Tires экипаждалған, Жан-Луи Шлессер баггиде Париж-Гранада-Дакар атақты раллиін жеңеді. Осыдан кейін Шлессер 2000 және 2001 жылдары Париж-Дакар-Каир ралли-рейдтер кубкасында Чемпион Титулын жеңіп алды. Өткен жылы Хироши Масуока және Юта Кляйншмидт Париж-Дакар подиумында сәйкесінше бірінші және екінші орындарды жеңіп алады. 

 

 

 
 

"Аррас-Мадрид-Дакар 2002"раллиінде жарысушылар олардың жеңістеріндегі BFGoodrich шиналарының ерекше орнын атап өтеді. Париж-Дакар – 2003 подиумында Хироши Масуока және Стефан Петерансель – бірінші және екінші орында. Мәреге алғашқы жеткен он жеңіл автокөліктердің тоғызы осы жылы BFGoodrich шиналарымен экипаждалған."Дакардағы жеңістер кездейсоқ болып табылмайды: BFGoodrich шиналары осы жылғы біздің жеңісіміздің маңызды құрамдас бөліктерінің бірі болып табылады – бұл сөздерді Париж-Дакар 2003 жеңімпазы Хироши Масуокидің сөзі.

 

 

Бүгінгі таңда компания жол таңдамайтын көліктер үшін бірнеше үлгілерді ұсынады. Алматы джиперлері олардың жоғары тұтынушылық сипаттамаларын беделіне сай бағалап үлгерді.

Сонымен, All-Terain T/A әмбебап шинасы бар шолуды бастайық . «Барлық жол» класты шинаны ("All Terrain" немесе A/T) жол таңдамайты көлік үшін таңдай отырып, жыл бойы дерлік ең әртүрлі бағыттар бойынша батыл түрде жол жүре беруге болады. All-Terrain T/A сипаттамасы - 50% жолдардан тыс, 50% жол. Мұндай аяқ киім Land Rover Disco және Range Rover, Toyota Land Cruiser, Jeep Grand Cherokee, Nissan Patrol GR, Mitsubishi Pajero секілді мақсаты көп жол таңдамайтын көліктер үшін арналған. Үлгілердің отырғызу көлемдері 15-тен 17 дюймге дейін, жылдамдық индекстері – Q-ден S-ке дейін. All-Terrain T/A шинасы жолдың барлық типтерінде керемет тұтасу қасиеттеріне және жоғары берікке ие. Протектордың агрессивті суреті (ламельдердің көп саны және иық аумағының жаңа дизайны) ең күрделі шарттарда керемет тартылыс күшін қамтамасыз етеді, ал TRIGARD BFGoodrich радиалдық құрастырылымының сенімділігі (каркас үш қатар кордтан және полимер талшықтардан тұрады) әдеттегі қолданылатындармен салыстырғанда тесудің тозуға беріктігін бір жарым емес ұлғайтады. Қос металл брейкерлік қабат және резеңке қоспасының жаңа құрамы жолдағы қозғалыс кезінде секілді, жол «жанында» максималды қауіпсіздік пен жайлылықты қамтамасыз етуге шақырады. «Қатқыл қысқы шарттарда» қолдану үшін сертификаттаудан өткен, өз класындағы жалғыз шина сәйкес заттаңбамен – тау шыңындағы қар ұшқынымен расталады. Бұл үлгінің ресурсы әдетте 100 мың км асып түседі, бұл жол жүру километрінің құнын бәсекелестермен салыстырғанда екі есе төмен етеді. 

 

«ALL - TERRAIN T/A шинасы – шын мәнінде әмбебап. Мен әртүрлі жолдармен жол жүретіндерге ұсынамын. Оның тесілуге беріктігі және ұзақ мерзімділігі басқалардан айрықшаланады. Әсіресе, бұл айырмашылықтар Сізге сәтті алға жылжуға мүмкіндік береді» © Жан-Луи Шлессер

 

Жоғарыда аталған "әмбебап" шинаға қарағанда, Mud Terrain үлгісі жол таңдамайтын көлік иегеріне шексіз сенімділікті ұялатуға қабілетті. Сипаттамасы - 20% жол, 80% - жолсыз. Бұл шиналар жолсыздықтың ең күрделі аумақтарын артқа тастау үшін бастапқыда құрастырылған, ал бүйірлеріндегі «тісшелердің» үш қатары терең жүрістен шығуды барынша жеңілдетуге мүмкіндік береді және бүйірлік кесіктерден қосымша қорғаныс болып табылады.

 

Грунттың ең әртүрлі түрлері бойынша қозғалу кезіндегі тиімділік кір мен балшықты артқа тастау үшін жеткілікті тартылыс, тесілмеушілік, әлсіз грунттарда 0,5 атм-ға дейін қысымды босату мүмкіндігі – осының барлығы үшін Mud Terrain шиналарын тәжірибелік аңшылар мен балықшылар, сонымен бірге бүкіл әлем бойынша жолсыздықпе жол жүру сүйермендері және өз машинасына үлгілі және агрессивті сыртқы түр (Лару Крофт және оның Defender еске алыңыз) бергісі келетіндер жақсы көреді.  Асфальт бойынша қозғалыс кезінде М/Т клас шиналарына тән емес жайлылық және шудың болмауы таң қалдырады.

Алматы джиперлері  олардың жоғары тұтынушылық сипаттамаларын өз бағасына сай бағалап үлгерді, бұл үлгі 2000 жылдан бастап жолсыздықты таңдайтын көліктер жарысында басымдылыққа ие. Машинаның құнына қарамастан оларды ескі УАЗ-дар мен НИВА-ларға және «Патрульдер» мен Гелендвагендерге салады, мұндағы мақсат – бірі машинаны барынша өткіш және сенімді ету, себебі жүкарбаны қолдану немесе тесілген дөңгелекті ауыстыру жеңістен басқаларға қарағанда біршама алыстатып жібереді. Төрт "Ладоги" жеңісіне қол жеткізген Марат Абыкаев бірнеше жыл бойы Қазақстанда және Ресейде жол таңдамайтын көліктердің барлық мүмкін жарыстарында жеңістерді жинай отырып, осы үлгіні әртүрлі шарттарда – балшықта, құмда, батпақта, қар мен қамыста қолданатындығын айтады. Өзге, өте танымалы және құрметті алматылық джипер Владислав Бичурин, жарыстарда BFGoodrich шиналарының бірінші жинағын жеңіп ала отырып, өзінің УАЗ-игіне монтаждаудан кейін қозғалтқыштың жақсы жұмыс істеп, орнында тірелместен, қызмет ете бастағандығын таңдана айтады.

 

 

Владислав тың сөздеріне сүйенсек,"шиналар кез-келген тосқауылдан құтқарады", ал бүйірлік грунт тұтасқыштар арқасында тосқауылдан шығу бас ауыртар мәселе болудан қалған. Осы жылы мен күрделі «Наурыз 2003» джип-триалында және жылдамдықты, құмды «ИЛИ 2003» жарысында жеңіске қол жеткіздім және бұл  BFGoodrich" шиналарының арқасында болып отыр.
 

"Ралли-рейдтер беріктік пен керемет техникалық сипаттамаларды талап етеді. Бұл толық көлемде автокөліктерге секілді, шиналарға да қатысты. Міне, 8 жыл бойы BF Goodrich шиналары кез-келген жағдайда көмектеседі: Бұған үздік дәлел – менің 1998 жылдағы ралли-рейдтер бойынша Әлем кубогындағы менің жеңісім, сонымен бірге бүгігі таңда фантастикалық еске алулардың бірі болып табылатын, Гранада-Дакар раллиінде 1999 жылғы жеңіс болып табылады"  © Жан-Луи Шлеессер

 

BFGoodrich Radial Mud Terrain T/A. TRIGARD үш есе қорғанышты полимерлі кордымен радиалды камерасыз шина. Жолсыздық сапаларының дамыған және теңгестірілген жинағына ие және көптеген джиперлер үшін салыстыру эталоны болып табылады. Mud Terrain T/A төзімді (әдеттегі жол жағдайларындағы жүрісі 80 -100 мың. Км-ға жетуі мүмкін) және кеңі ауқымда шығарылады (15 дюймді дискілерге тоғыз өлшем, 16-ға 6 өлшем, 16,5-ке екі).

BFGoodrich Radial Long Trail T/A үлгісі ерекше,"алыс жолдық": полимерлік талшықтан, екі еселі металл белдеумен күшейтілген  мықты деңіл радиалды қаңқа, түрлі резеңкелі ұоспалардан қабаттар, ассиметриялы суреті бар протектор, бойлық ойықтармен және көптеген жұқа иіліктер  ламелдермен берілген. Сипаттама - 80% жол, 20% - жолсыз. Жылдамдық индекстері: Q-дан   H-ке дейін (160 және 210 км/с дейін); 25 типтік өлшем, профильдер: 80, 75, 70, 65 және 60.


Шина құрғақ жолда өзін жақсы ұстайды және дымқыл, та»ғақпен жақсы өтеді, ұзақ мерізмдік және жылытуда тұрақтылық сақтайды, жеңіл жүрісімен және шу деңгейінің төмендігімен қуантады. Radial Long Trail T/A бұрылымпадығымен және тозуға жоғары төзімділігмен, жайлылық, ілінісу қасиетімен  ерекшеленеді. Оның Toyota Tundra немесе Lincoln Navigator, BFGoodrich Tires сияқты жол таңдамаутын-ацрсалмақтылар құлшыныспен алады: джипіңіздің беделді бөлігі

 

 "Дәл сіз сияқты мен де 4х4 автокөліктерде  жүргенді жөн көрем, себебі олар жайлылық пен қуіпсіздікке кепіл. BF Goodrich сізге теңдестерінің арасынан үздік шинаны ұсынады - Long Trail T/A, бұл автомобиліңіздің қасиеттерін жақсарта түсуге қажет. Құрғақ жолда да, дымқылда да шинаңыз американдықтардағыдай «аса жеңіл жүріске» кепіл болады" © Жан Луи Шлессер
 

Қазірде көптеген "жоғары жылдамдықты" тас жол шиналары қаптап кетті, алайда Macadam T/A жоғары тезнологиялы үлгісі бәсекелестер арасынан айтарлықтай ерекшеленеді. Үлгі тас дол мен қала көшелеріне арналған, оның сипаттамасы - 95 % жол және 5 % жолсыз. Macadam T/A H (210 км/с дейін) жылдамдықтың жоғары индексімен, 15 -18 дюйм ауқымындағы отыру диаметрімен ерекшеленеді, сондықтан да BMW X5, Lexus RX330, VW Touareg, Nissan Murano, Toyota Highlander, сондай-ақ танымал  Land Rover Freelander, Toyota RAV4, Honda CRV-HRV, Suzuki Grand Vitara және Mitsubishi Outlander сияқты спорттық-қолданбалы сипаттағы элиталы үлгілерге сай келеді. Өндіруші басқару нақтылығын, спорттық жүріс пен жайлылықты, ерекше тежеу сипттарын, сонымен қатар дымқыл жолда да кепілдендіреді. Macadam T/A шина әзірлеу саласындағы соңғы зерттемелерді қодану арқасында қарлы жолмен күресте жеңіп шығады.

 
Дата создания: 12.09.2011
 


← Вернуться к списку статей
 

Оставить отзыв

ФИО *:

Водительский стаж:

Род занятий:

E-mail *:

Отзыв *:

Введите код с картинки*:

Списибо, Ваш отзыв был отправлен.

 
СКИДКИ — Ко Дню Первого Президента!