+7 (708) 972 29 72 +7 (727) 241 1973

Себет бос

Каталог
0
Кәрзеңке 0 тг
LRO, 2018: BFGoodrich және General Tire балшыққа арналған шиналарын тестілеу

LRO, 2018: BFGoodrich және General Tire балшыққа арналған шиналарын тестілеу

17.30.2022

LRO, 2018: тест грязевых шин BFGoodrich и General Tire
 
 
Әдеттегідей, LRO өз оқырмандарына жолсыздықтың көп жағдайында өтімділігі жоғары шинаны (әмбебап шешім ретінде) пайдалануды ұсынады. Алайда, сол жолсыздық тек таңдаулы мамандандырылған жол талғамайтын шиналар ғана өте алатын сынақ қояды. Дәлірек – балшыққа арналған шиналар.
 
Барлық жолдарға арналған шиналарға (A/T немесе all-terrain) қарағанда, балшыққа арналған шиналарда (M/T немесе mud-terrain) блоктары ірі «қадаммен» қойылған тым агрессивті бұжыртабанының суреті бар – бұл тұтқыр топырақ пен борпылдақ жерде қосымша тарту күші мен ілінісуді қамтамасыз етеді. Анық көрінетін бүйірлік топыраққа ілінісуден басқа, балшыққа арналған шиналарда, әдетте, күшейтілген қаңқасы болады, ол оларға күрделі және болжап болмайтын ландшафттарды бағындыруға көмектеседі.
 
LRO екі балшыққа арналған шинаның қайсысы — BFGoodrich Mud-Terrain KM2 немесе General Grabber X3 — Snugg’sPit деп аталатын Эссекс графствосы жерлерінің бірінде тайғақ ылдимен және балшықты «ваннасын» жақсы бағындыратынын білуді мақсат етті. Сынақ бағдарламасы толық болмады, себебі оған стандартты «рок-кроулинг» - құзға шығу кірмеді. Бірақ ол Ұлыбританияда мұндай жерлерді табу қиын болғандықтан емес, офф-роуд жарыстарының бұл түрінің танымалдылығы аз болғандықтан.
 
 

Оппоненттер туралы екі ауыз сөз

BFGoodrich Mud-Terrain KM2 шинасын Michelin концерні 2010 жылдан бастап шығарады, және де ол халықаралық және жергілікті (АҚШ) офф-роуд жарыстарда ұзын қатар жеңіске ие болған. Аңыз-шина үшін Mud-Terrain KM2-нің құны M/T дөңгелегі сегментіндегі ең жоғарғысы болмаса да, бюджеттік деп те айтуға келмейді.
 
General Grabber X3 2016 жылы Continental концернімен ұсынылды және KM2-мен салыстырғанда іс жүзінде жаңа болып табылады. Grabber модельдік қатарында жеңіс тарихы мен off-road қоғамдастығындағы танымалдылығы аз болмаса да, Grabber X3-тің LRO журналына қатысуын дебют деп айтуға болады. Оның жағында жастық және KM2-ге ұқсас өлшем түріндегі диапазонда (орташа) 20-30%-ға төмендеу құны деп есептейміз.
 
LRO, 2018:  BFGoodrich және General Tire балшыққа арналған шиналарын тестілеу. Салыстыру
 
Үшін тестілеу Land Rover Discovery 2 ESP және ABS өшірілген таңдалды. Журналдың сарапшылар ұсынды, бұл салдарынан өзгермелілігі ауа райының, жасап бір талпыныс объективтік нәтижесін жетуі қиын болады. Сондықтан әрбір тест бірнеше рет жүргізілген. Стоимость каждой дисциплины была определена в 10 баллов. "Құны" әрбір пәннің максималдық 10 балл анықталды.
 
 

Сулы жолдағы тежеу

Қарапайым тест және оған арналған дамылсыз жауған жаңбырмен жасалған және қолдау тапқан табиғи жағдай. Объективті қорытынды алу үшін, сынақ әрбір шина жиынтығы үшін 10 реттен астам өткізілді: Grabber X3 шинасы Mudd-Terrain KM2-ден метрге жуық тежеу жолын алып қойды. LRO сарапшылары жеңіс бұжыртабанның блоктарында ламельдердің болуына байланысты General-дың M/T-сына бұйырды деген қорытынды жасады.
 
LRO, 2018:  BFGoodrich және General Tire балшыққа арналған шиналарын тестілеу. Сулы жолдағы тежеу
 
 

Шуыл деңгейі

Өткен онжылдықтардың балшыққа арналған шиналарын салыстырғанда, заманауи M/T шиналары қозғалыс кезінде байқаларлықтай аз шуыл деңгейін шығарады. Дегенмен, акустикалық жайлылық баяғыша кәдімгілерді айтпағанда, жол талғамайтын шиналар үшін маңызды сипаттама болып қала береді.
 
«Шуыл» тестілеуін 2 кезеңмен өткізуді шешті. Бірінші жағдайда шуыл өлшеуіш аспаптың жанынан 50 км/сағ жылдамдықпен өткен автомобильдің шуыл деңгейі өлшенді, екінші жағдайда пилоттар шинаның естілуін әр түрлі жылдамдықта және түрлі жол беттерінде қозғалу кезінде салыстырды.
 
Тестілеудің бірінші кезеңінде Grabber де, KM2 де тестілеушілерді таңғалдырып, өздерін әжептәуір момын көрсетті. 50 км/сағ жылдамдықта шығарған шуыл деңгейі 77 дБ құрады, ал LRO-да дөңгелектердің нақты шуыл деңгейі төмен екендігіне сенімді, өйткені аспаптардың көрсеткішінде Discovery2 қозғалтқышының шуылы болды.
Екінші кезең дегенмен айырмашылығын анықтады: Grabber шуылы асфальтта және бетон шосседе 110 км/сағ жылдамдықта байқалды, басқа төсемдерде бұл шиналар KM2-ге қарағанда аз шуыл көрсетті.
 
LRO, 2018:  BFGoodrich және General Tire балшыққа арналған шиналарын тестілеу. Шуыл деңгейі
 

 

Балшықтағы сорап

Шина бұжыртабанының топыраққа ілінісуі мен иінді аймағының тайғақ сораптың шетіне ілінісіп, одан шығу қабілетін анықтайтын қарапайым тест. Осы қабілет неғұрлым жоғары болса, меңгерікті солға немесе оңға бұрған кезде шетіне ілінісу нүктесінен сораптан шыққанған дейінгі қашықтық азырақ болады.
 
«Жастық» жеңді – Grabber X3.
 
LRO, 2018:  BFGoodrich және General Tire балшыққа арналған шиналарын тестілеу. Балшықтағы сорап
 
 
 

Сораппен жырымдалған балшық шұңқыр

Күрделірек тесттің кезегі келді. Шиналар «байқап көру» және топыраққа мықтап ілінісу мүмкіндігі болмаған кезде тұтқыр балшықта өнімділігінің қаншалықты жақсы екендігін көрсетуге тура келеді. Балшық шұңқырға кіру алдымен жылдамдықпен, содан кейін баяу «малтып» кірумен жүргізілді.
 
Grabber X3 мен Mud-Terrain KM екеуі де жылдамдықпен кіруді уралап өткізді. Балшық қақпанға жылдам кірген автомобиль тайғанауға және топырақпен ілінісудің жоғалып кетуіне қарамастан одан шыға алды.
 
Фейл пилот пен машинаның барлық күш салуына қарамастан, екі шина да қақпанға қарсылық білдіруді тоқтатқан кезде, балшық шұңқырына баяу кірер жерде келді.
 
LRO, 2018:  BFGoodrich және General Tire балшыққа арналған шиналарын тестілеу. Сораппен жырымдалған балшық шұңқыр
 
 
 

Ылдидан бұрышпен түсу

Бірінші қарағанда тест қиын емес сияқты. Алайда сулы балшықтан тұратын ылдидың тайғақ беті және ылдилап қозғалу кез келген сәтте ілінісуді жоғалту қаупін тудырады.
 
Дегенмен, екі шина да баяу қозғалған кезде де, жылдамдықпен қозғалған кезде де, сондай-ақ тоқтаған және одан кейін қайта қозғалған кезде ылдидың сенімсіз бетіне жақсы іліністі. Және де жүріп өту жылдамдығы біршама нәтижелі болды, бұдан тайғақ ылдиды шапшаң жүргенде тиімді өтуге болады деген қорытынды жасауға болады, өйткені бұжыртабан өзін өзі жақсырақ тазартады.
 
LRO, 2018:  BFGoodrich және General Tire балшыққа арналған шиналарын тестілеу. Ылдидан бұрышпен түсу
 
 
 

Тік өр

Көтерілудің тіктігінің біршама артуын есептемесе, тест алдыңғысына ұқсайды. Үздік нәтиже Discovery өрге қаншалықты жоғары және жылдамдық алмай шыға алатын шинада болады. Пилоттардың бірінің осы тестілеуді тозған балшыққа арналған шиналармен және тайғанауға қарсы жүйесімен Defender 90 –мен сәтсіз өту әрекетін ескере отырып, және де Discovery 2 –де эксперимент тазалығы үшін ешқандай қосымша көмекшілер қолданылмайтынын ескерсек, тестіленетін шиналарда оны өтпеуге барлық себептері бар.
 
Төбеге ақырындап шыға отырып, Discovery 2 ілінісуді біресе жоғалтты, біресе ұстады, дегенмен, көтерілу одан да биік болған нүктеде тайғанап, ілінісуді жоғалтты. Бұл жағдайда, LRO сарапшылары атап айтқандай, Grabber жиынтығында да, КМ2 жиынтығында да – жол талғамайтын көлік талпыныстан талпынысқа «бос» тайғанай бастады. Екеуі де тең түсті.
 
LRO, 2018:  BFGoodrich және General Tire балшыққа арналған шиналарын тестілеу. Тік өр
 
 
 

Тайғақ төбеге көтерілу

Тағы бір қиын тест және соншалықты биік болмаса да, тағы да бір төбе. Бұл тестілеуді қиын қылған төбенің етегіндегі жылдамдық алуға мүмкіндік бермейтін бұралаң сорап және шиналардың оң жақ борты бойынша ілінісуді жоғалтуға тырысатын ағаштың сулы тамырлары.
 
Бірінші айналым өтілмеді, алайда екінші талпыныста Grabber мен KM2 ойдағыдай ақталып шықты. Тағы да тең түсті.
 
LRO, 2018:  BFGoodrich және General Tire балшыққа арналған шиналарын тестілеу. Тайғақ төбеге көтерілу
 
 
 

Тайғақ төбеден түсу

Алдыңғы тестілеуде төбеге шыққан екенбіз, енді одан түсу керек. Осылайша LRO балшыққа арналған шиналардың тайғақпен түсу кезінде тежеуге қалай екендігін тексерді. Ох, тағы да сол дөңгелектің ілінісуін жоғалтуға тырысатын тамырлар!
 
Тағы да тең нәтиже және тепе-теңдік! Шинаның екеуі де ең жоғары ылдилы учаскеде аздап ілісуін жоғалтты, бірақ оны жылдам қалпына келтірді де, Discovery 2 тайғанақтамай төбеден түсуін аяқтады.
 
LRO, 2018:  BFGoodrich және General Tire балшыққа арналған шиналарын тестілеу. Спус со скользкого холма
 
 
 

Құмбы төбеге шығу

Қызықты жайт. LRO тестілеуі үшін таңдап алынған жерлер өзінің тұтқыр топырағымен әйгілі және де аты айтып тұрғандай Snugg’sPit («өтпес шұңқыр») деп аталуы жай емес. Неге шұңқыр деп сұрар оқырман? Мүмкін, бұрын мұнда ІІ Дүниежүзілік соғыс кезінде жасанды құмды карьер болғандықтан болар.
 
Бұл «борпылдақ» қамыр үшін сынақшылар тік құмды төбелердің ең ірісін таңдап алды. Көптеген дөңгелек кезген және қазып тасталған бұл төбе құмдағы өнімділігіне және шинаның бұжыртабанынан оны тез шығару қабілетіне тамаша сынақ болады.
 
ПАлғашқы жүріп өту КМ2 шиналарынан басталды. Пилот алғашқы талпыныста-ақ төбе басына дейін жетті, ал екінші талпыныста тіпті еш қиындықсыз көтерілді. Келесі қайталап өткен жүрістерде сол нәтижемен шықты.
 
Grabber шинасының алғашқы талпынысы да қанағаттанарлықсыз болды. Бірнеше келесі жүрістері де сәтсіз болды. Ал автомобиль басына шыға алған жағдайда да, Grabber жол талғамайтын көлікті табандылықпен тартса да, пилотқа талап етілетін нәтижеге қол жеткізу үшін біршама тер төгуге тура келді. Сірә, борпылдақ топырақта бұжыртабанның ашықтау суреті үстем болатын сияқты. КМ2-нікі сияқты.
 
LRO, 2018:  BFGoodrich және General Tire балшыққа арналған шиналарын тестілеу. Құмбы төбеге шығу
 
 
 

Лайлы жыра

Лайға толы жыра – бұл, әрине, тартымды. Алайда, кез келген балшыққа арналған шина қаншалықты жақсы болғанымен, бос айналуы ажыратылған Discovery 2-ні тереңнен шығару үшін шығырды жиі қолданатын болса, тест тез-ақ зеріктіріп жіберуі мүмкін. LRO жыраның ең шұңқыр жерінде бақ сынауға тырыспай, лайдың астында жер сезілетін учаскені таңдап алды. Егер шина расында да жақсы болса, онда олар лайдың осы қандай болса да түбінде ілінісуді ұстап, автомобильді жырадан шығара алуы тиіс.
 
«Құмды төбеден» сүрініп, Grabber шинасы жырада ақталып шықты. Қапталының құрылымы оған ілінісудің жақсы деңгейін көрсетіп, бірақ аса шапшаң бола қоймаған КМ2-ге қарағанда аз уақыт пен траекторияда шығуға мүмкіндік берді.
 
LRO, 2018:  BFGoodrich және General Tire балшыққа арналған шиналарын тестілеу. Лайлы жыра
 
 
 

Қорытынды

Сөзсіз, жарыс қалжыңсыз қызу өтті, алайда балшыққа арналған шинаның екеуі де балшықты учаскелерді тамаша өтті. BFGoodrich Mud-Terrain KM2 тағы да «дәрі сауытта тамызық барын» дәлелдеді, және де сапалық ескірген құрылымына қарамастан, борпылдақ топырақта Grabber X3 шинасына асып түсіп, ал тұтқыр топырақ пен қатты төсемдерде онымен тең нәтиже көрсете алды. Осыған байланысты осы жылы шығаруға дайындап жатқан BFGoodrich Mud-Terrain KM3 шинасына кезінде КМ2-ге артқандай үлкен үміт артылады.
 
Жоғарыда айтылғандай, General Grabber X3 жағында – жастық. 2016 жылы шыққан бұл балшыққа арналған шина сораптан нәтижелі шығуға көмектесетін тамаша бүйірлік ілінісуін көрсетеді, сондай-ақ лайлы жерде қосымша өнімділік пен жақсы басқарылуды қамтамасыз етеді. Ал Grabber X3-те сулы төсемде тежеу көрсеткіштері жақсы және 80 км/сағ жылдамдықта таңғаларлықтай шуыл деңгейі төмен.
 
LRO, 2018:  BFGoodrich және General Tire балшыққа арналған шиналарын тестілеу. Қорытынды