+7 (708) 972 29 72 +7 (727) 241 1973

Себет бос

Каталог
0
Кәрзеңке 0 тг
Teknikens Värld 2017: 205/60 R16 қысқы дөңгелегін тестілеу

Teknikens Värld 2017: 205/60 R16 қысқы дөңгелегін тестілеу

17.30.2022

 
 
Тестіленген дөңгелектер:
 

Моделі

Жүктеме мен жылдамдық индексі

Бүртабан саны, дана

Дөңгелектің салмағы, кг

Bridgestone Blizzak WS80

94T

-

10,6

Bridgestone Noranza 001

94T

196

9,4

Continental IceContact 2

94Т

190

10,0

Continental WinterContact TS 860

91T

-

8,8

Gislaved Soft*Frost 200

94T

-

10,1

Goodyear UltraGrip Ice 2

94T

-

8,9

Goodyear UltraGrip Ice Arctic

94T

130

9,8

Kumho WinterCraft ice Wi31

94T

130

11,6

Michelin X-Ice North 3

94T

100

10,0

Michelin X-ice Xi3

94H

-

9,3

Nokian Hakkapeliitta R2

94R

-

8,9

Nokian WR D4

91H

-

8,9

Pirelli Ice Zero

94T

130

10,8

Pirelli Ice Zero FR

94T

-

10,6

Roadstone WinGuard Spike

94T

102

9,4

Sava Eskimo Stud

94T

130

10,1

Yokohama ice GUARD stud iG55

94T

128

10,6

Yokohama W*drive V905

94H

-

9,9

 
 
Биылғы жылы Teknikens Värld бірден қысқы дөңгелектің үш санатын салыстыруға бел буды: жылы қысқа арналған үйкелісті дөңгелек (еуропалық түрі), қатты қысқа арналған үйкелісті (скандинавиялық түрі), және бүртабанды қысқы дөңгелектер. Қысқы тестілеудегі дәстүр бойынша, дөңгелектер негізгі төрт дисциплина – мұз, қар, сулы және құрғақ асфальт, және екі қосымша – отын шығыны мен акустикалық жайлылығы бойынша бағаланды.
 
Сынақтың мақсаты – қысқы маусымда барлық жол төсемінде барынша тиімді дөңгелекті анықтау. Алайда көп жылдық тәжірибе бірде-бір тестіленген дөңгелектің барлық дисциплина бойынша жоғары нәтиже көрсете алмағанын дәлелдейді.
 
 

ТЕСТ ҚОРЫТЫНДЫСЫ

Белгілері:
(С) = Скандинавиялық түрі; (Е) = Еуропалық түрі
 
 
Тиімділікке төзімділік
Мұзда тежеу  Қарда тежеу  Сулы асфальтта тежеу
 
Құрғақ асфальтта тежеу
 
 
Басқару мүмкіндігі
Мұзда басқарылуы  Қарда басқарылуы  Сулы асфальтта басқарылуы
 

Акважоспарлауға орнықтылығы, "бұғы тесті", акустикалық жайлылық
Акважоспарлауға орнықтылығы    Құрғақ асфальттағы "бұғы тесті"    Акустикалық жайлылық
 
 
Жалпы бағалау
Дисциплиналарды орындау бағасы
 
 

ҚОРЫТЫНДЫ

1 орын
Балл: 116-ден 150
 
 
+ Continental технологиясының үнемі жетілдіріліп отыратынының бұлтартпайтын дәлелі  
+ Бүртабан санының олардың құрылымы, жеңілдігі және сенімділігімен ең жақсы үйлесімі  
+ Қар мен мұздағы тамаша нәтиже
- Құрғақ асфальтта тежеуде проблема бар
! Бүртабанды дөңгелектер арасындағы тестілеудің жеңімпазы
 
2 орын
Балл: 111-ден 150
 
Goodyear UltraGrip Ice Arctic
 
+ Барлық дерлік дисциплиналарда кіршіксіз нәтиже
- Құрғақ асфальтта тежеуде проблема бар

3 орын
Балл: 110-ден 150
 
Michelin X-Ice North 3
 
+ Тест көшбасшысынан бүртабандары жартылай кем, ал қар мен мұздағы нәтижесі дәл сондай  
+ Алдыңғы екі дөңгелекке қарағанда құрғақ асфальтта тежеуі біршама жақсы

3 орын
Балл: 110-ден 150
 
Pirelli Ice Zero
 
+ Тест көшбасшысынан бүртабандары жартылай кем, ал қар мен мұздағы нәтижесі дәл сондай  
+ Алдыңғы екі дөңгелекке қарағанда құрғақ асфальтта тежеуі біршама жақсы
- Қар мен мұзға қарағанда, Pirelli Ice Zeroның сулы және құрғақ асфальттағы ілінісуі жақсартуды талап етеді

5 орын
Балл: 107-ден 150
 
 
Goodyear UltraGrip Ice 2
+ Қардағы тамаша ілінісуі  
+ Құрғақ және сулы асфальттағы жақсы нәтиже
! Скандинавиялық түрдегі үйкелісті дөңгелектер арасындағы тестілеудің жеңімпазы  

5 орын
Nokian WR D4
Балл: 107-ден 150
 
Nokian WR D4
 
+ Құрғақ және сулы асфальттағы жоғары ілінісуі  
+ Қардағы әжептәуір нәтиже
! Еуропалық түрдегі үйкелісті дөңгелектер арасындағы тестілеудің жеңімпазы   
 
7 орын
Continental WinterContact TS 860
Балл: 104-ден 150
 
 
+ Құрғақ және сулы асфальттағы жақсы нәтиже
- Қар мен мұзда өнімділігі жағынан біраз проблема бар

7 орын
Балл: 104-ден 150
 
PIRELLI WINTER ICE ZERO FRICTION
 
+ «Бұғы тестілеуінен» жақсы өтті  
+ Құрғақ асфальтта жақсы тежеуі
- Акважоспарлауға тестілеуде ілінісуін ерте жоғалтады
- Әлсіз теңдестірілген сипаттамалары
 
9 орын
Балл: 103-ден 150
 
Nokian Hakkapeliitta R2
 
+ Қар мен мұзда теңдестірілген жүріс  
- Акважопарлауға нашар тұрақтылығы  
- Сулы асфальтта тежеу және ілінісуі жағынан проблема бар
 
10 орын
Bridgestone Blizzak WS80
Балл: 102-ден 150
 
Bridgestone Blizzak WS80
 
+ Қардағы тамаша тежеу қабілеті  
+ «Бұғы тестілеуінен» жақсы өтуі  
+ Құрғақ асфальттағы жақсы тежеу қабілеті
- Сулы төсемдегі нашар нәтиже

11 орын
Bridgestone Noranza 001
Балл: 101-ден 150
 
Bridgestone Noranza 001
 
+ Жоғары отын үнемділігі  
- Басқарылуына біраз сөгу бар  
- Мұзда нашарлау нәтиже
 
12 орын
Балл: 100-ден 150
 
Michelin X-ice Xi3
 
+ Қардағы тамаша нәтиже

13 орын
Балл: 97-ден 150
 
 
+ Қардағы тамаша тежеуі  
- Сулы төсемдегі нәтижесі нашарлау

14 орын
Балл: 93-ден 150
 
Sava Eskimo Stud
 
+ Қар мен мұздағы әжептәуір нәтиже

15 орын
Балл: 90-ден 150
 
 
+ Құрғақ асфальтта жақсы тежеуі
- Қар мен мұздағы орташа нәтиже  
- Бұл дөңгелектер құрғақ және сулы асфальтта жоғары өнімділігіне басымдық беріп жасалған болса да, тестілеуде ол көрінбеді
 
16 орын
Roadstone WinGuard Spike
Балл: 87-ден 150
 
 
- Қар мен мұздағы орташа нәтиже   
- Тіпті төмен бағасы да мұндай төмен қауіпсіздік деңгейін ақтамайды
 
17 орын
Балл: 85-ден 150
 
 
- Бүртабанды дөңгелекке лайықсыз мұздағы нашар нәтиже   
- Қардағы ең нашар нәтиже  
- Бұл дөңгелектің премиум-класты автомобильдердің бастапқы толымдауына кіруге үміттенуі екіталай
 
18 орын
Балл: 82-ден 150
 
 
 
 
+ Қардағы жарамды нәтиже  
- Мұзда үйкелісті дөңгелектер алдында ешбір басымдылығының болмауы
- Құрғақ және сулы асфальттағы нашар нәтиже