Корзина пуста

Auto Bild Allrad 2016: Көлемі 215/60 R16 бүкіл маусымға жарамды дөңгелектерді тестілеу


 

 
Барлық маусымға жарамды дөңгелектер әлі күнге Алмания мен Еуропада айтарлықтай маргиналды құбылыс болып қалып отыр, бірақ, олар әлемнің басқа өңірлерінде де өте танымал болуы мүмкін, себебі, егер климат қолайлы болса, кез келген адам дөңгелектердің қосымша жиынтығына ақша жұмсаудан, сондай-ақ, дөңгелектерді жылына екі рет ауыстыру қажеттілігінен де  бас тарта алады.

Всесезонные шины до сих пор остаются достаточно маргинальным явлением в Германии и Европе, однако они могут быть очень популярны в других регионах мира, поскольку, если позволяет климат, любой захочет отказаться от траты денег на дополнительный комплект шин, равно как и от необходимости менять шины два раза в год.
 
Еуропалықтарды мұндай идея да қызықтырады әрине, бірақ, мәселе қазіргі күнге дейін барлық маусымға жарамды дөңгелектер өзінің атына сай және жылдың кез келген мезгілінде шынымен қауіпсіздікті қамтамасыз ете алады дегенге сенімнің болмауында болып отыр.  Заманауи жол талғамайтын көліктерге арналған барлық маусымға жарамды дөңгелектердің неге қабілетті екендігін тексеру үшін, көріністі толықтыру үшін қысқы дөңгелектерді қарда және жаздық дөңгелектерді ыстық асфальтта салыстыра отырып Auto Bild Allrad кезекті тестін өткізді. Бұл жағдайда қыстық дөңгелектерге жаздық талаптарды, ал жаздықтарға сәйкесінше қыстық талаптарды орындауға талпынуға тура келді.
 
Европейцев такая идея, конечно, тоже привлекает, но проблема в том, что до сих пор нет уверенности, что всесезонные шины соответствуют своему названию и могут действительно обеспечить безопасность в любое время года. Чтобы проверить, на что способны современные всесезонные шины для внедорожников, Auto Bild Allrad провел очередной тест, для полноты картины сравнив с зимними шинами на снегу и с летними на разогретом асфальте. При этом зимним шинам пришлось попытаться справиться с летними условиями, а летним, соответственно, наоборот.
 

Тестілеуден өткен дөңгелектердің тізімі / Список протестированных шин:

 

Сынақ нәтижелері / Результаты испытаний

 
Қардағы тарту күші / Тяговое усилие на снегу
 
Қардағы басқарушылығы / Управляемость на снегу
 
Қардағы слалом / Слалом на снегу
 
Қардағы тежелу / Торможение на снегу
 
Бойлай акважоспарлауға төзімділік / Устойчивость к продольному аквапланированию
 
Бойлай аквапланингке төзімділік / Устойчивость к поперечному аквапланингу
 
Сулы жердегі басқарушылық / Управляемость на мокрой поверхности
 
Сулы жердегі тежелу / Торможение на мокрой поверхности
 
Сулы жердегі бүйірлік төзімділік / Боковая устойчивость на мокрой поверхности
 
Құрғақ жердегі басқарушылық / Управляемость на сухой поверхности
 
Құрғақ жерді тежелу / Торможение на сухой поверхности
 
Отынды үнемдеу / Топливная экономичность
 
Шуыл / Шум
 
Сынақ нәтижелері, шын мәнісінде, кейбір қыстықтарға жақын барлық маусымға жарамды дөңгелектер  - осыған жататындығын көрсетеді, мысалы, Hankook — ал кейбіреулері жаздықтарға неғұрлым ұқсайды, мысалы, Michelin. Бірінші орын голландия бренді Vredestein-нің дөңгелектеріне бұйырды, себебі, нәтижесінде олар сипаттамалардың керемет теңгерімін көрсете білді. Қарда олар қыстық дөңгелектерді қуып жете жаздап қалды, ал «жаздық» пәндерде акважоспарлауға төзімділікке тестілеуде ғана жаздық дөңгелектерден айтарлықтай артта қалды. Бұл жолы тек қана арзан Star Performer ғана емес одан қымбаттау Dunlop та көңілден шықпады. Екі модельдің де қарда да сулы авфальтта да тіркемесі әлсіз.
 
Результаты испытаний говорят, что на самом деле некоторые всесезонные шины ближе к зимним - сюда относятся, к примеру, Hankook — а некоторые более похожи на летние — например, Michelin. Первое место достается шинам от голландского бренда Vredestein, поскольку в итоге они смогли продемонстрировать удивительный баланс характеристик. На снегу они почти смогли угнаться за зимними шинами, а в “летних” дисциплинах существенно отстали от летних шин только в тесте на устойчивость к аквапланированию. Разочарованием на этот раз стали не только дешевые Star Performer, но и более дорогие Dunlop. У обеих этих моделей слабое сцепление на снегу и мокром асфальте.
 
Жалпы алғанда, жетекші өндірушілердің барлық прогресіне қарамастан, қауіпсізідктің максималды деңгейін қажетсінгендерге маусым бойынша дөңгелектерді ауыстырудан бас тартпау ұсынылады.
 
В целом же, несмотря на весь прогресс ведущих производителей, тем, кому нужен максимальный уровень безопасности, все равно рекомендуется не отказываться от смены шин по сезону.
 
 

Нәтижелер / Итоги

 
Нәтижелер / Итоги
 
Ұлғайту үшін басыңыз
 
 

Мақала пайдаланылатын материалдар colesa.ru мен shina.guide сайттар

В стаьте использованы материалы сайтов colesa.ru и shina.guide

 
 
Дата создания: 02.08.2016
 


← Вернуться к списку новостей
 

Оставить отзыв

ФИО *:

Водительский стаж:

Род занятий:

E-mail *:

Отзыв *:

Введите код с картинки*:

Списибо, Ваш отзыв был отправлен.

 
ВотЭтоШины