Корзина пуста

Test World: глобальный тест зимних шин 205/55/16 (2016)


 

Лапландияға алғашқы қар түскенде Test World сарапшылары тестілеу арқылы салыстыру үшін еуропаның жұмсақ қысына арналған қысқы үйкелісті дөңгелектерді қоса отырып, скандинавиялық қысқы бүртабанды және үйкелісті дөңгелектердің жақсы жағы мен кемшіліктерін анықтауға тырысты. 

 

С приходом первых снегопадов в Лапландию, эксперты Test World посредством тестов попытались выяснить достоинства и недостатки зимних шипованных и фрикционных шин скандинавского типа, добавив также для сравнения зимние фрикционные шины для мягкой европейской зимы.

 

 

Тестіленген дөңгелектер тізімі:
Список протестированных шин:

бүртабанды дөңгелектер:
шипованные шины:

  • Bridgestone Noranza 001
  • Continental IceContact 2
  • Gislaved Nord*Frost 200
  • Goodyear UltraGrip Ice Arctic
  • Hankook Winter i*Pike RS+ W419D
  • Kumho WinterCraft ice Wi31
  • Michelin X-Ice North 3
  • Nokian Hakkapeliitta 8
  • Pirelli Ice Zero
  • Toyo Observe G3-ICE

скандинавиялық бүртабансыз дөңгелектер:
нешипованные шины скандинавского типа:

  • BridgestoneBlizzakWS80
  • Continental ContiVikingContact 6
  • Goodyear UltraGrip Ice 2
  • Hankook Winter i*cept iZ2 W616
  • Landsail Winter Lander
  • Michelin X-ice Xi3
  • Nankang Ice Activa Ice-1
  • Nokian Hakkapeliitta R2
  • Pirelli Ice Zero FR
  • Sava Eskimo Ice
  • Yokohama iceGUARD iG50 plus

еуропалық бүртабансыз дөңгелектер:

  • Continental ContiWinterContact TS850

 

Басты назар мұздағы тестке аударылды, себебі, сарапшылардың ойынша, сипаттамаларды салыстыру кезінде басты нүктені қоятын - дәл мұз басқан жолдар.

 

Главное внимание было уделено тестам на льду, поскольку, как считают эксперты, именно обледенелая поверхность расставляет точки над «i» при сравнении характеристик.

 

Құрғақ және сулы асфальттағы көрсеткіштерге екінші рөл тиді, себебі Скандинавия елдерінде автомобиль иелері осындай жолдармен жиі жүреді.

 

Вторая роль была отведена показателям на сухом и мокром асфальте, так как даже в странах Скандинавии автовладельцы нередко ездят по таким типам покрытия.

 

Маңыздылығы бойынша үшінші орын қардағы және жайлылығын бағалау сынақтарына берілді.

 

Третье по значимости место было отведено испытаниям на снегу и оценке комфорта.

 

Сынақ бүртабанды дөңгелектің мұзда скандинавиялық үйкелісті және еуропалық дөңгелектерге қарағанда баяғысынша тиімді екенін көрсетті. Осылайша, Nokian Hakkapeliita 8-дің тежеу жолы 50-ден 0 км/сағ дейін 39,7 м құрады, ал үйкелісті дөңгелектердің арасында үздік тежеу нәтижесін автомобильді 55,7 м көрсеткішімен тоқтатқан Michelin X-ice Xi3 моделі көрсетті.  

 

Испытания показали, что на льду шипованные шины по-прежнему эффективней как скандинавских фрикционных шин, так и европейских. Так, тормозной путь Nokian Hakkapeliita 8 с 50 до 0 км/ч составил 39,7 м, а лучшие результаты торможения среди фрикционных шин показала модель Michelin X-ice Xi3, остановившая автомобиль на отметке 55,7 м.

 

Десе де, қарда бүртабанды және бүртабансыз дөңгелектердің арасында толығымен айырмашылық жоқ дерлік: Hankook бүртабанды дөңгелегі 80 км/сағ жылдамдықпен автомобильді үйкелісті Continental-ға қарағанда 3,4 метрге бұрын тоқтатты.

 

Тем не менее, на снегу отличия между шиповаными и нешипованными шинами почти полностью сходят на нет: шипованные шины Hankook со скорости 80 км/ч остановили автомобиль на 3,4 метра раньше, чем фрикционные Continental.

 

Жолдың құрғақ бетіндегі тест бүртабанды дөңгелектерге қарағанда үйкелісті дөңгелектердің көп бөлігінің артықшылығын көрсетті. Бұл дисциплинада жүру кезіндегі шуылдың аздығы бүртабансыз дөңгелектердің пайдасына түскенін атап айтқан жөн.

 

Тесты на сухой поверхности показали преимущество большей части фрикционных шин над шипованными. Стоит отметить, что в этой дисциплине в пользу нешипованных шин сыграла и меньшая шумность хода.

 

Скандинавияда бірнеше рет болған жұмсақ қыс еуропалық қысқы дөңгелектерге деген жергілікті сұранысты арттырды. Сол себепті Test World сарапшылары тестілеу арқылы мұндай дөңгелектердің қарда және, әсіресе, мұзда скандинавиялық дөңгелектерге орын беретінін ескертпек болды.   

 

Нескольких мягких зим в Скандинавии повысил локальный спрос на зимние шины европейского типа. Поэтому эксперты Test World своими тестами хотели напомнить о том, что такие шины все же уступают скандинавкам на снегу и, особенно, на льду.

 

Осылайша, мысалы, мұз басқан жолда «еуропалықтың» тежеу жолы скандинавиялық Michelin-ге қарағанда 20 метрден аса ұзағырақ болды. Солай дегенмен «еуропалық» сулы асфальтта тежеу кезінде өзін барлық «скандинавиялықтан» әлдеқайда тиімді көрсетті. Сондықтан, егер сіз көбінесе құрғақ және сулы жолда жүретін болсаңыз, еуропалық қысқы дөңгелектер жақсы таңдау болады.  

 

Так, например, на обледенелой поверхности тормозной путь «европеек» был более чем на 20 метров длиннее, чем у Michelin скандинавского типа. В то же время «европейки» при торможени на мокром асфальте показали себя гораздо эффективней всех «скандинавок». Так что если, если вы часто ездите преимущественное по сухим и мокрым дорогам, зимние шины европейского типа будут хорошим выбором.

 

Енді бүртабан туралы. Скандинавияда олардың мөлшері бұжыртабанның метр бойына 50 дана нормативімен шектелген. Алайда бір-екі жыл бұрын Nokian мөлшері нормативтен 3 еседен асатын жеңілдетілген бүртабаны бар дөңгелектерді ұсынды. Осылайша олар технологиялық ізденістер арқылы жолдың тозуын азайтатын және бұл жағдайда мұздағы іліністі барынша жоғарылатуға болатын нормативтерге сай болуға болатынын дәлелдеді.  

 

Теперь о шипах. В Скандинавии их число ограничено нормативом 50 шт. на погонный метр протектора. Однако пару лет назад Nokian представила шины со облегченными шипами, количество которых превышало норматив более чем в 3 раза. Тем самым они доказали, что с помощью технологических изысканий можно вполне уложиться в нормативы уменьшающие износ дорожного полотна и при этом значительно повысить характеристики сцепления на льду.

 

Кейінірек осы үрдісті өнімдері Еуропа елдеріне арналған дөңгелек өндірушілерінің көбі жалғастырды.  

 

Позднее этой тенденции последовало большинство производителей шин, чья продукция предназначена для стран Европы.

 

 

 

Тест нәтижелерін және сарапшылардың пікірлері
Результаты тестов и мнения экспертов

 

Түсі =  Дөңгелектің түрі, Цвет =  Тип шин
  Бүртабанды / Шипованные
  Скандинавиялық үйкелісті дөңгелек / Фрикционные, скандинавского типа
  Еуропалық үйкелісті дөңгелек / Фрикционные, европейского типа
 
Орын
Место
Дөңгелек
Шина
Сарапшылар пікірі
Мнение экспертов
1 Бағасы / Бағасы / Оценка: 8,6 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94T

Continental IceContact 2

 

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: 190
Шығарылған күні / Дата изготовления: 43/2015
Өндіруші ел / Страна-производитель: Германия
Көптеген бүртабаны Continental-дің мұздағы ілінісін қамтамасыз етеді, ал дөңгелек қарда да өзін ойлағандай және бақылай алатындай ұстайды. Сулы асфальтта дөңгелек шұғыл маневрді тосынсыйсыз жасауға мүмкіндік беретін жақсы және бірқалыпты ілініс көрсетті, ал құрғақ жолда меңгеріктің бұруына біраз баяу реакциясы байқалған. Шуылы мен үнемділігі жағынан Continental өзін бүртабанды дөңгелектерге тән деңгейде көрсетті.

Многочисленные шипы обеспечивают Continental высокое сцепление на льду, а на снегу шины тоже ведут себя предсказуемо и контролируемо. На мокром асфальте шины продемонстрировали хорошее и стабильное сцепление, позволяющее без сюрпризов осуществлять экстренные маневры, а на сухом были отмечены несколько замедленные реакции на повороты руля. В плане шума и экономичности Continental выступили на уровне, типичном для шипованных покрышек.
+ Қарда және мұздағы жоғары ілініс
+ Высокое сцепление на снегу и льду
- Шуылдың жоғары деңгейі
- Высокий уровень шума
 
1 Бағасы / Оценка: 8,6 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94T

Nokian Hakkapeliitta 8

 

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: 190
Шығарылған күні / Дата изготовления: 06/2016
Өндіруші ел / Страна-производитель: Финляндия

Мұзда Nokian баяғысынша бәсекелестеріне жеткізер емес, әйтсе де осындай мөлшерлі бүртабаны бар бәсекелестер жақын болып қалғаны анық. Қарда да Nokian өзін сенімді және қисынды ұстайды.

На льду Nokian все так же недосягаемы для соперников, хотя теперь конкуренты с такими же большим количеством шипов определенно стали ближе. На снегу Nokian тоже ведут себя уверенно и логично.

 

Nokian "нағыз" қысқа арнап әзірленгендіктен, асфальтта олардың ілінісі біршама әлсіз және меңгеріктің бұруына реакциясы біраз баяу, бірақ өзін ұстауын болжауға болады.  Тербеліске қарсыласуы - орташа, және де  Nokian-ның тестілеуде ең шулы дөңгелек болып шыққанын ескерген жөн.

Поскольку Nokian разработаны для «настоящей» зимы, на асфальте у них относительно слабое сцепление и замедленные реакции на повороты руля, но поведение тоже отличается предсказуемостью. Сопротивление качению - среднее, и стоит учитывать, что Nokian оказались самыми шумными шинами в тесте.

+ Қарда және мұздағы жоғары ілініс
+ Высокое сцепление на снегу и льду
+ Қарда және мұзда жақсы басқарылуы
+ Хорошая управляемость на снегу и льду


- Асфальттағы біршама нашар ілініс
- Относительно слабое сцепление на асфальте

 
3 Бағасы / Оценка: 8,4 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94T

Bridgestone Noranza 001

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: 190
Шығарылған күні / Дата изготовления: 06/2016
Өндіруші ел / Страна-производитель: Финляндия
Bridgestone-ның жаңа өнімі бүртабанының көп мөлшері басқарылуын, сонымен қоса жылдамдық алу және тежеу тиімділігін жақсартатын мұздағы жақсы ілініске ие. Қарда Bridgestone өзін орташа көрсетті, алайда аса көрнекті кемшіліктерсіз.  Солай десе де  асфальтта бәрі нашарлау болды, дөңгелек меңгеріктің бұруына зауықсыз көнеді, және де оның тежеу жолы ұзағырақ, ал шұғыл маневр жасау кезінде алдыңғы ось ілінісін жоғалтуы мүмкін.  Шуыл деңгейі - жоғары, алайда Bridgestone отын шығынын төмендете алады.

Новинка от Bridgestone обладает очень хорошим сцеплением на льду, где большое количество шипов улучшает управляемость, а также эффективность разгона и торможения. На снегу Bridgestone выступили средне, но и без явных недостатков. В то же время на асфальте все было уже хуже, и шины неохотно откликаются на повороты руля, и у них длинный тормозной путь, а во время экстренного маневра может потеряться сцепление на передней оси. Уровень шума - высокий, но Bridgestone могут снизить расход топлива.
+ Мұздағы жоғары ілініс
+ Высокое сцепление на льду
+ Тербеліске қарсыласуының төмендігі
+ Низкое сопротивление качению
- Шуылдың жоғары деңгейі
- Высокий уровень шума
- Асфальттағы төмен нәтиже
- Слабые результаты на асфальте
 
4 Бағасы / Оценка: 8,3 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94T

Pirelli Ice Zero

 

 

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: 190
Шығарылған күні / Дата изготовления: 47/2015
Өндіруші ел / Страна-производитель: Ресей / Россия
Мұзда Pirelli-дің автомобильді жылдам тоқтатуға мүмкіндік беретін бойлық ілінісі жоғары. Солай дегенмен көлденең бағытта ілініс біршама әлсіз, соның салдарынан кейбір жағдайларда сырғанау қаупі туындайды.  Қарда дөңгелек өзін қисынды және қауіпсіз ұстайды. Сулы тректе Pirelli жақсы бақыланатындығын және тиімді тежеу көрсетті.  Сонымен қоса  Pirelli -дің шуыл деңгейі төмен екенін атап өткен жөн, бірақ тербеліске қарсыласуы одан да төмен болуы мүмкін еді.

На льду у Pirelli высокое продольное сцепление, позволяющее быстро останавливать автомобиль. В то же время в поперечном направлении сцепление несколько слабее, из-за чего в определенных ситуация возникает опасность заноса. На снегу шины ведут себя логично и безопасно. На мокром треке Pirelli продемонстрировали хорошую контролируемость и эффективное торможение. Стоит также отметить, что у Pirelli достаточно низкий уровень шума, но сопротивление качению могло бы быть и ниже.
+ Қарда және мұздағы жақсы нәтиже
+ Высокое сцепление на льду
+ Сулы асфальттағы жақсы нәтиже
+ Хорошие результаты на мокром асфальте
- Шуылдың жоғары деңгейі
- Высокий уровень шума
 
5 Бағасы / Оценка: 8,2 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94T

Hankook Winter i*Pike RS+ W419D

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: 170
Шығарылған күні / Дата изготовления: 06/2016
Өндіруші ел / Страна-производитель: Оңтүстік Корея / Южная Корея

Hankook мұзда жақсы жұмыс жасайды және төтенше жағдайларда қажетті бақылауды қамтамасыз етеді, сондықтан аяқ асты іліністі жоғалтудан қорықпауға болады. Қарда да дөңгелектің ілінісі жақсы, әсіресе артқы осінде, және де жылдам маневрлер қиындық тудырмайды.

Hankook хорошо работают на льду и обеспечивают необходимый контроль в экстренных ситуациях, так что резкой потери сцепления можно не бояться. На снегу у шин тоже хорошее сцепление, особенно на задней оси, и быстрые маневры проблемой не будут.

 

Hankook та, Nokian сияқты, аса қатты қысқа арнап әзірленгені анық, асфальтта да олардың ілінісі төмен, бақылауы да нашар және тежеу жолы да ұзақ.

Hankook, как и Nokian, явно были разработаны для самой суровой зимы, и на асфальте у них слабое сцепление, плохая контролируемость и очень длинный тормозной путь.

+ Қарда және мұздағы жақсы нәтиже
+ Хорошие результаты на снегу и льду
- Құрғақ және сулы асфальттағы төмен нәтиже
- Слабые результаты на сухом и мокром асфальте
 
6 Бағасы / Оценка: 8,1 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94T

Goodyear UltraGrip Ice Arctic

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: 130
Шығарылған күні / Дата изготовления: 50/2015
Өндіруші ел / Страна-производитель: Польша

Goodyear қысқы жағдайға жақсы келеді, мұздағы ілінісу деңгейі бойынша көшбасшыларға орын берсе де, басқарылуы әбден жарарлық. Бұдан өзге, Goodyear тежеу жолының қысқалығы мен қардағы қауіпсіздігімен мақтауға лайық.

Goodyear хорошо подходят для зимних условий, и хотя по уровню сцепления на льду они уступают лидерам, управляемость вполне приемлемая. Кроме того, Goodyear заслужили похвалу за короткий тормозной путь и безопасное поведение на снегу.

Асфальтта Goodyear-дің нәтижесі көңіл қалдырды, және де олардың тежеу жолы құрғақ жолда да, сулы жолда да ұзақ. Бүйір жақ ілінісі біраз жақсырақ, бірақ шұғыл маневр жасау кезінде  артқы дөңгелектің таю қаупі бар. Goodyear отынды үнемдеуге мүмкіндік береді, шуылы - орташа.

На асфальте результаты Goodyear стали разочарованием, и у них длинный тормозной путь как на сухом, так и на мокром покрытии. С боковым сцеплением все немного лучше, но во время экстренного маневра есть опасность, что задние колеса уйдут в занос. Goodyear позволяют экономить топливо, шум - средний.


+ Қысқа тежеу жолы және жақсы басқарылуы қарда
+ Короткий тормозной путь и хорошая управляемость на снегу
+ Тербеліске қарсыласуының төмендігі
+ Низкое сопротивление качению
- Асфальттағы тежеу тиімділігінің төмендігі
- Слабая эффективность торможения на асфальте
 
7 Бағасы / Оценка: 7,7 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94T

Gislaved Nord*Frost 200

 

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: 170
Шығарылған күні / Дата изготовления: 44/2015
Өндіруші ел / Страна-производитель: Германия
Gislaved дөңгелегі қолданылатын үрдістің ізін басты, алдыңғы буын модельдерінде бүртабан мөлшері жүзден төмен болса, енді олар 130 болды.  Мұздағы ілінісі расында да жаман емес, десе де тежеу жолын қысқартуға да болатын еді. Бұдан өзге, бұрылыстарды өткен кезде жолмен түйісуді тым жылдам жоғалтуға болады. Қарда Gislaved жүргізушінің іс-әрекетіне біршама жай әрекет етеді, бұл әсіресе жылдам маневрлер жасау кезінде байқалады.

Шины Gislaved последовали существующей тенденции, и теперь у них 130 шипов, тогда как у модели предыдущего поколения их было меньше сотни. Сцепление на льду действительно неплохое, хотя тормозной путь можно было бы и сократить. Кроме того, во время прохождения поворотов контакт с дорогой может потеряться слишком резко. На снегу Gislaved несколько замедленно реагируют на действия водителя, что особенно заметно во время быстрых маневров.

Осылайша, сулы асфальтта Gislaved-тің ілінісуі жақсы, және де олардың төтенше жағдайларда бақылануы жақсы, ал басқарылуы құрғақ жолда да, сулы жолда да тамаша. Тіпті Gislaved асфальтта жүру үшін барлық басқа бүртабанды дөңгелектерге қарағанда жақсы келеді деген шешімге келуге болады. Шуылының деңгейі - төмен, тербеліске қарсыласуы - орташа.

В то же время на мокром асфальте у Gislaved очень хорошее сцепление, и они контролируемо ведут себя в экстренных ситуациях, а управляемость была отличной и на сухом, и на мокром покрытии. Можно даже сделать вывод, что Gislaved вообще лучше всех других шипованных шин подходят для езды по асфальту. Уровень шума - низкий, сопротивление качению - среднее.
+ Құрғақ және сулы асфальтта ілінісуі жоғары және жақсы басқарылады 
+ Высокое сцепление и хорошая управляемость на сухом и мокром асфальте
- Мұздағы біршама төмен нәтиже
- Относительно слабые результаты на льду
 
7 Бағасы / Оценка: 7,7 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94T

Michelin X-Ice North 3

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: 96
Шығарылған күні / Дата изготовления: 31/2015
Өндіруші ел / Страна-производитель: Ресей / Россия
Michelin туралы не деуге болады? Бұл кез келген жағдайда қолайлы жұмыс істейтін расында да жақсы дөңгелек, бірақ оларға рейтингтің жоғарғы жағындағы дөңгелектерге тең келу үшін тек ілініс жетпейді.  Қар мен мұзда Michelin өзін сенімді және қисынды ұстайды, алайда сарапшылар бүртабан мөлшерін ұлғайту қажеттігін атап өтті.

Что можно сказать о Michelin? Это действительно хорошие шины, приемлемо работающие в любых условиях, но им просто не хватает сцепления, чтобы сравниться с шинами на верхних строчках рейтинга. На снегу и льду Michelin вели себя уверенно и логично, но эксперты отметили, что есть явная потребность в увеличении количества шипов.

Michelin-нің сулы асфальтта тежеу тиімділігі орташа, және маневр кезінде тұрақтылығы жақсы болса да, егер дөңгелек меңгеріктің бұруына жылдам әрекет етсе, бағасы бұдан да жоғары болар еді.  Шуылының деңгейі - орташа, тербеліске қарсыласуы - тестілеудегі  ең жоғарылардың бірі.

У Michelin средняя эффективность торможения на мокром асфальте, и хотя устойчивость во время маневров была достаточно хорошей, если бы шины быстрее реагировали на повороты руля, оценки были бы еще выше. Уровень шума - средний, сопротивление качению - одно из самых высоких в тесте.
+ Кез келген жағдайда жақсы басқарылатын үйлестірілген дөңгелек
+ Очень сбалансированные шины с хорошей управляемостью в любых условиях
+ Тозуға жасалған былтырғы тест дөңгелектің жоғары пайдалану ресурсына ие екенін көрсетті 
+ Прошлогодний тест на износ показал, что шины обладает крайне высоким эксплуатационным ресурсом
- Осындай әйгілі бренд үшін мұздағы тым төмен ілінісу
- Слишком слабое сцепление на льду для такого именитого бренда
 
9 Бағасы / Оценка: 7,6 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94T

Continental ContiVikingContact 6

 

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: -
Шығарылған күні / Дата изготовления: 39/2015
Өндіруші ел / Страна-производитель: Германия

Бүртабансыз дөңгелек үшін Continental мұздағы аса жақсы ілінісуді көрсетті - олар машинаны жылдам тоқтатады, жақсы басқарылады, ал өте жақсы бүйір жақ тұрақтылығы кедергіні айналып өту кезінде көмектеседі. Қарда да мәселе туындамады.

Continental продемонстрировали очень хорошее сцепление на льду для нешипованных шин - они быстро останавливают машину, хорошо управляются, а отличная боковая устойчивость помогает при объезде препятствия. На снегу тоже проблем не было.

Continental-дің асфальтта тежеу тиімділігі де біршама жоғары, және де құрғақ жолда реакциясы жай болғанмен, дөңгелектер жайсыз тосын сый  жасамады және артқы осінде іліністі сенімді ұстады. Сулы жолда да осылай болды, яғни алдымен іліністі алдыңғы дөңгелектер жоғалтты. Акустикалық жайлылығы мен үнемділігі - жақсы.

У Continental также относительно высокая эффективность торможения на асфальте, и хотя реакции на сухом покрытии были замедленными, неприятных сюрпризов шины не преподносили и уверенно удерживали сцепление на задней оси. Так же было и на мокром покрытии, то есть первыми теряли сцепление передние шины. Акустический комфорт и экономичность - хорошие.

+ Қарда және мұздағы жоғары ілінісу 
+ Высокое сцепление на снегу и льду
+ Тербеліске қарсыласуының төмендігі
+ Низкое сопротивление качению
 
10 Бағасы / Оценка: 7,5 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94R

Nokian Hakkapeliitta R2

 

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: -
Шығарылған күні / Дата изготовления: 08/2016
Өндіруші ел / Страна-производитель: Финляндия
Nokian қысқы жағдайда өте қолайлы, дегенмен мұзда ол абсолюттік көшбасшы қатарына жатпаса да, олардың басқарылуы мен бақылануы тіпті тайған кезде де жақсы болды. Қарда Nokian  тежеу тиімділігі үшін де, төтенше маневр жасау кезіндегі өзін ұстауы үшін де жоғары баға алды.

Nokian очень эффективны в зимних условиях, и хотя на льду они не попали в число абсолютных лидеров, у них были хорошие управляемость и контролируемость даже после начала заноса. На снегу Nokian получили высокие оценки и за эффективность торможения, и за поведение во время экстренных маневров.

Тестілеуде модель сулы асфальтта ілінісуі жағынан мәселе тудырды. Шұғыл маневр кезінде артқы осінде іліністі жоғалтуы мүмкін болғандықтан, құрғақ жолда да қиындықтар туындауы мүмкін деген қауіп бар.   Акустикалық жайлылығы мен үнемділігі - жақсы.

В тесте модель продемонстрировада проблемы со сцеплением на мокром асфальте. Есть опасения, что на сухом покрытии тоже могут быть сложности, поскольку во время резкого маневра может потеряться сцепление на задней оси. Акустический комфорт и экономичность - хорошие.
+ Қарда және мұздағы жоғары ілінісуі және жақсы басқарылуы 
+ Высокое сцепление и хорошая управляемость на снегу и льду
+ Тербеліске қарсыласуының төмендігі 
+ Низкое сопротивление качению
- Сулы асфальттағы төмен ілінісуі
- Слабое сцепление на мокром асфальте
 
11 Бағасы / Оценка: 7,4 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94T

Goodyear UltraGrip Ice 2

 

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: -
Шығарылған күні / Дата изготовления: 48/2015
Өндіруші ел / Страна-производитель: Польша
Goodyear өзінің сыныбында мұздағы жақсы бойлық және көлденең ілінісуіне байланысты жоғары орын алды.  Және де дөңгелек негізінде, соның ішінде жылдамдықпен жасалатын маневрлер кезінде де, өзін бірқалыпты ұстаса да, кейде ілінісуді тым жылдам жоғалтуы мүмкін.

Goodyear заняли высокое место в своем классе в том числе благодаря хорошему продольному и поперечному сцеплению на льду. При этом хотя в основном шины ведут себя предсказуемо, в том числе во время скоростных маневров, иногда сцепление может теряться слишком резко.

Қарда Goodyear жақсы басқаруды, ал ал сулы асфальтта автомобильді жылдам тоқтататындықтан және тіпті қиын жағдайларда оңтайлы бақылауға кепілдік беретіндіктен өз сыныбында тіпті үздік болып танылды.  Құрғақ жолда дөңгелек өзін өз санаты үшін қалыпты түрде ұстайды, яғни жүргізушінің іс-әрекетіне жай әрекет етеді. Дегенмен бұрылыстарда артқы осінде таюға бой бермейді, ал ол жақсы екені анық. Шуылы мен үнемділігі бойынша да бәрі жақсы.

На снегу Goodyear обеспечивают хорошую управляемость, а на мокром асфальте и вовсе стали лучшими в своем классе, поскольку быстро останавливают автомобиль и гарантируют оптимальную контролируемость даже в сложных ситуациях. На сухом покрытии шины ведут себя типично для своей категории, то есть медленно откликаются на действия водителя. В то же время в поворотах они не склонны к заносу на задней оси, а это определенно хорошо. С шумом и экономичностью тоже все в порядке.
+ Кез келген жағдайдағы жоғары ілінісуі мен жақсы басқарылуы
+ Высокое сцепление и хорошая управляемость в любых условиях
 
11 Бағасы / Оценка: 7,4 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94H

Michelin X-ice Xi3

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: -
Шығарылған күні / Дата изготовления: 34/2015
Өндіруші ел / Страна-производитель: Испания
Michelin мұздағы тежеу жағынан өз сыныбындағы үздік болды, бірақ бүйір жақ тұрақтылығы аса жақсы емес, ол деген дөңгелектің маневр кезінде ілінісуін жылдам жоғалтуы мүмкін дегенді білдіреді. Қарда тежеуі мұздағыдай  тиімді болған жоқ, алайда жалпы дөңгелек өзін бірқалыпты және сенімді ұстайды.

Michelin стали лучшими в своем классе в плане тормозных свойств на льду, но при этом боковая устойчивость уже не такая хорошая, а это означает, что шины могут резко потерять сцепление во время маневра. На снегу торможение было не таким эффективным, как на льду, но в целом шины ведут себя надежно и стабильно.

Асфальтта Michelin өзін айтарлықтай жақсы көрсетті, және де ол өзін біраз селқос ұстаса да, іліністі жылдам жоғалту жағдайы байқалмады. Десе де сулы жолда олардың тежеу жолы біршама ұзақ. Шуылының деңгейі - төмен.

На асфальте Michelin тоже выступили достаточно хорошо, и хотя они ведут себя немного инертно, резких потерь сцепления зафиксировано не было. В то же время у них относительно длинный тормозной путь на мокром покрытии. Уровень шума - низкий.
+ Мұздағы тежеу жолының өте қысқалығы 
+ Очень короткий тормозной путь на льду
+ Кез келген жағдайда қолайлы басқарылуы 
+ Приемлемая управляемость в любых условиях
- Сулы асфальттағы біршама төмен ілінісуі 
- Относительно слабое сцепление на мокром асфальте
 
11 Бағасы / Оценка: 7,4 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94T

Toyo Observe G3-ICE

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: 97
Шығарылған күні / Дата изготовления: 05/2016
Өндіруші ел / Страна-производитель: Малайзия
Toyo-ның мұздағы ілінісуін жақсы дегенде қанағаттанарлық деуге болады, және де бүртабан, мүмкін аз болғандықтан шығар, нашар тиімділігімен жұмыс жасайды. Қалай дегенде де, Toyo-ны болжауға болады және ол жылдам маневрді жақсы игереді. Десе де Toyo-ның қарда басқарылуымен де, тежеуімен де, және бүйір жақ тұрақтылығымен де біраз кінәрат бар, ал бұл жағдайда бүртабанды кінәлауға келмейді.

Сцепление Toyo на льду в лучшем случае можно назвать удовлетворительным, и шипы работают со слабой эффективностью, возможно, потому что их не очень много. Как бы то ни было, Toyo довольно предсказуемы и неплохо справляются с быстрыми маневрами. В то же время на снегу у Toyo явные проблемы и с управляемостью, и с торможением, и с боковой устойчивостью, а в этом случае винить шипы уже не получится.


Toyo өзін асфальтта ақтап алады деп күтуге болатын еді, бірақ олай болмай шықты, және де сулы жолда дөңгелек расында да кедергіні айналып өту кезінде ілінісуді жылдам жоғалтуы мүмкін, тіпті ол қандай осьте - алдыңғы ма әлде артқы ма, болжап білу қиын. Toyo асфальтта, әсіресе құрғақ асфальтта,  айтарлықтай жақсы тежейді, бірақ құрғақ жолда жылдам маневр жасау кезінде артқы дөңгелек жылдам таяды.  Шуылы мен үнемділігі - орташа.

Хотя можно было ожидать, что Toyo реабилитируют себя в тестах на асфальте, этого не случилось, и на самом деле на мокром покрытии шины очень легко могут потерять сцепление во время объезда препятствия, причем невозможно угадать, на какой оси это произойдет - передней или задней. Toyo достаточно хорошо тормозят на асфальте, особенно сухом, но во время резкого маневра на сухом покрытии задние колеса с легкостью уходят в занос. Шумность и экономичность - средние.
+ Құрғақ асфальттағы тежеу жолының қысқалығы 
+ Короткий тормозной путь на сухом асфальте
- Қарда және мұздағы төмен ілінісуі мен нашар басқарылуы 
- Слабое сцепление и недостаточно хорошая управляемость на снегу и льду
 
14 Бағасы / Оценка: 7,0 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94T

Bridgestone Blizzak WS80

 

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: -
Шығарылған күні / Дата изготовления: 51/2015
Өндіруші ел / Страна-производитель: Жапония / Япония
Bridgestone-ның мұздағы ілінісуі өте жақсы - осы сыныптағы үздігі. Қарда ол өзін жалпы сенімді ұстайды, бірақ маневр кезінде артқы осьте ілінісуін жоғалтуы мүмкін.

Bridgestone обладают очень хорошим сцеплением на льду - почти что лучшим в этом классе. На снегу они тоже ведут себя в целом уверенно, но во время маневра все же может потеряться сцепление на задней оси.

Сулы асфальтта Bridgestone-мен жүру біраз қиын болды, себебі олар меңгеріктің бұруына жай қимылдайды және кедергіні айналып өту кезінде өзін сенімсіз ұстайды.  Құрғақ жолда бәрі біраз жақсырақ, және мұнда дөңгелек жақсы басқарылуы мен тиімді тежеуді көрсетті.  Шуылының деңгейі - төмен, тербеліске қарсыласуы - жоғары.

На мокром асфальте ездить на Bridgestone оказалось достаточно сложно, поскольку они медленно реагируют на повороты руля и ненадежно ведут себя во время объезда препятствия. На сухом покрытии все намного лучше, и здесь шины продемонстрировали хорошую управляемость и эффективное торможение. Уровень шума - низкий, сопротивление качению - высокое.
+ Қарда және мұздағы жоғары ілінісуі 
+ Высокое сцепление на снегу и льду
- Сулы асфальттағы басқарылуының аса жақсы болмауы 
- Недостаточно хорошая управляемость на мокром асфальте
- Тербеліске жоғары қарсыласуы 
- Высокое сопротивление качению
 
14 Бағасы / Оценка: 7,0 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94T

Kumho WinterCraft ice Wi31

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: 150
Шығарылған күні / Дата изготовления: 07/2016
Өндіруші ел / Страна-производитель: Оңтүстік Корея / Южная Корея
Бүртабанының көптігіне қарамастан, Kumho мұзда қажетті ілінісуді қамтамасыз ете алмайды, және де әсіресе оларға бүйір жақ тұрақтылығы жетпейді.  Тек дөңгелектің өзін  болжауға боларлық ұстауы қуантады.

Несмотря на большое количество шипов, Kumho не могут обеспечить приемлемое сцепление на льду, и особенно им не хватает боковой устойчивости. Радует лишь то, что шины ведут себя достаточно предсказуемо.

Сулы асфальтта ілінісуімен де қиындық бар, ал бүйір жақ тұрақтылығы тіпті одан да нашар, осыған бола аса сақтықпен жүруге тура келеді.  Тіпті құрғақ жолда да дөңгелек кедергіні айналып өту кезінде тым жылдам ілінісуін жоғалтады.  Шуылының деңгейі - орташа, үнемділігі - тестілеудегі ең нашарының бірі.

На мокром асфальте со сцеплением тоже проблемы, а боковая устойчивость оказалась даже еще хуже, из-за чего ездить приходится с осторожностью. И даже на сухом покрытии шины тоже слишком легко теряют сцепление во время объезда препятствия. Уровень шума - средний, экономичность - одна из худших в тесте.
- Қарда және мұздағы нашар ілінісуі 
- Слабое сцепление на снегу и льду
- Қарда және мұздағы нашар ілінісуі
- Слабое сцепление на снегу и льду
- Тербеліске қарсыласуының жоғарылығы 
- Высокое сопротивление качению
 
16 Бағасы / Оценка: 6,9 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94T

Sava Eskimo Ice

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: -
Шығарылған күні / Дата изготовления: 50/2015
Өндіруші ел / Страна-производитель: Польша
Өзінің бағасына қарағанда Sava мұзда тым жақсы жылдамдық алады және тежейді, бірақ оның бүйір жақ тұрақтылығы төмен, бұл автомобильді бақылауды қиындатады, - алдыңғы дөңгелек тым жылдам ілінісуін жоғалтуы мүмкін. Қарда жағдай жақсырақ, Sava жақсы бақылау мен ілінісуді қамтамасыз ете алады. 

Для своей цены Sava достаточно хорошо разгоняются и тормозят на льду, но у них слабая боковая устойчивость, что усложняет контроль над автомобилем, - передние шины слишком легко могут потерять сцепление. На снегу ситуация лучше, и Sava в состоянии обеспечить хорошие контроль и сцепление.

Сулы асфальтта Sava-ның тежеу жолы ұзақ және өзін бірқалыпты ұстамайды, бұл жалпы осы сынып дөңгелектеріне тән.  Қуанышқа орай, алдыңғы оське қарағанда артқы осьтегі ілінісуі жоғары, сондықтан автомобильді басқару біршама жеңіл.  Шуылының деңгейі - төмен, тербеліске қарсыласуы - орташа. 

На мокром асфальте у Sava длинный тормозной путь и нестабильное поведение, что в целом типично для шин этого класса. К счастью, сцепление на задней оси выше, чем на передней, так что управлять автомобилем относительно легко. Уровень шума - низкий, сопротивление качению - среднее.
- Қарда және мұздағы төмен ілінісуі 
- Слабое сцепление на снегу и льду
- Мұзда және сулы асфальттағы төмен нәтиже
- Слабые результаты на льду и мокром асфальте
 
17 Бағасы / Оценка: 6,8 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94T

Hankook Winter i*cept iZ2 W616

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: -
Шығарылған күні / Дата изготовления: 08/2016
Өндіруші ел / Страна-производитель: Оңтүстік Корея / Южная Корея

Жаңа Hankook мұзда және қарда өзін нашар көрсетті. Ілінісу жағынан олар бәсекелестердің жақсыларына орын береді, қимылы күйгелек, ал алдыңғы осьтегі дөңгелек бұрылу кезінде таяды.

Новые Hankook слабо выступили и на льду, и на снегу. В плане сцепления они уступают лучшим из конкурентов, поведение нервозное, а шины на передней оси охотно уходят в занос в повороте.

Асфальтта жағдай аса өзгермеді, және Hankook сулы жолда жақсы тежесе де, бүйір жағының тұрақтылығының төмендігі сонша, тіпті жүргізушіге автомобильді басқару қиын. Ал маневр жасау кезінде артқы дөңгелек ілінісуін жылдам жоғалтады.  Құрғақ жолда Hankook меңгеріктің бұруына жай қимылдайды, бұл басқарылуына кері әсер етеді.  Жалпы Hankook-тың негізгі басымдылығы - бұл отынды жақсы үнемдеуі. 

На асфальте ситуация не особенно исправилась, и хотя Hankook эффективно тормозят на мокром покрытии, боковая устойчивость настолько слабая, что водителю сложно управлять автомобилем, а во время маневра задние шины быстро теряют сцепление. На сухом покрытии Hankook медленно реагируют на повороты руля, что негативно сказывается на управляемости. В целом главное достоинство Hankook - это хорошая топливная экономичность.
+ Тербеліске қарсыласуының төмендігі
+ Низкое сопротивление качению
- Мұздағы төмен ілінісуі 
- Низкое сцепление на льду
- Асфальттағы төмен нәтиже
- Слабые результаты на асфальте
 
18 Бағасы / Оценка: 6,7 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94T

Pirelli Ice Zero FR

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: -
Шығарылған күні / Дата изготовления: 39/2015
Өндіруші ел / Страна-производитель: Ресей / Россия
Мұзда Pirelli-мен тиімді жылдамдық алу да, тежеу де мүмкін емес, сондықтан төбеге шыға алмассыз, бірақ одан қауіпсіз түсуге болады. Мұнда аса төмен бүйір жақ тұрақтылығын қосыңыз, сонда Pirelli-мен мұз басқан жолда жүру оңай болмайтыны түсінікті болады. Қарда бәрі әлдеқайда жақсы, артқы осьте ілінісуін жылдам жоғалту қаупі болса да бақылануы  жақсы. 

На льду Pirelli не могут эффективно ни разогнаться, ни затормозить, так что не получится ни заехать на холм, но безопасно с него спуститься. Добавьте сюда крайне слабую боковую устойчивость, и становится понятно, что ездить на Pirelli по обледенелым дорогам будет непросто. На снегу все намного лучше, и контролируемость достаточно хорошая, хотя и есть опасность резкой потери сцепления на задней оси.


Асфальтта Pirelli меңгеріктің бұруына жай қимылдайды, ал құрғақ жолдағы маневр кезінде артқы дөңгелек таюы мүмкін. Шуылының деңгейі - төмен.

На асфальте Pirelli медленно реагируют на повороты руля, а во время маневра на сухом покрытии задние колеса могут уйти в занос. Уровень шума - низкий.
+ Қардағы жақсы ілінісуі 
+ Хорошее сцепление на снегу
- Мұздағы төмен ілінісуі
- Слабое сцепление на льду
- Құрғақ асфальттағы нашар басқарылуы
- Недостаточно хорошая управляемость на сухом асфальте
 
18 Бағасы / Оценка: 6,7 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 91H

Landsail Winter Lander

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: -
Шығарылған күні / Дата изготовления: 09/2016
Өндіруші ел / Страна-производитель: Қытай / Китай
Landsail - бұл қысқы жағдайда ілінісуі өте нашар арзан қытайлық дөңгелек. Мұзда дөңгелекті болжау мүмкін емес және ол жылдам таяды, және де, өкінішке орай, қарда да бәрі дәл осылай -  меңгерікті тым жылдам бұрсаңыз, алдыңғы дөңгелектер солай-ақ ілінісін жоғалтады. Кейде оның орнына артқы дөңгелек таюы мүмкін, және де оны болжау мүмкін емес. Сипаттамалары бойынша Landsail еуропалыққа  жақынырақ, және оларда жылдамдық индексі дәл сондай жоғары (210 км/сағ дейін). 

Landsail - это очень дешевые Қытай / Китайские шины с очень плохим сцеплением в зимних условиях. На льду шины ведут себя непредсказуемо и легко уходят в занос, и, к сожалению, так же плохо все обстоит и на снегу - стоит слишком быстро повернуть руль, передние колеса тут же охотно прощаются со сцеплением. Иногда в занос могут вместо этого уйти задние шины, и предугадать это нет никакой возможности. По своим характеристикам Landsail скорее близки к шинам европейского типа, и у них такой же высокий индекс скорости (до 210 км/ч).


Асфальтта  Landsail өзін жақсы жағынан көрсетті, олардың құрғақ және сулы жолда тежеу тиімділігі жақсы, сонымен қоса шұғыл маневр жасау кезінде тұрақтылығы жақсы. Шуылының деңгейі және тербеліске қарсыласуы - орташа.

На асфальте Landsail показали себя с лучшей стороны, и у них эффективное торможение и на сухом, и на мокром покрытии, а также хорошая устойчивость во время экстренных маневров. Уровень шума и сопротивление качению - средние.
+ Асфальттағы жақсы нәтиже 
+ Хорошие результаты на асфальте
- Қарда және мұздағы төмен нәтиже 
- Слабые результаты на снегу и льду
 
19 Бағасы / Оценка: 6,5 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 91Q

Yokohama iceGUARD iG50 plus

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: -
Шығарылған күні / Дата изготовления: 17/2015
Өндіруші ел / Страна-производитель: Жапония / Япония
Yokohama-ның басты проблемасының бірі - мұздағы өте нашар ілінісуі.  Дөңгелек табиғатынан болжауға ыңғайлы, бірақ ілінісуінің төмендігінен олармен жүру қиын. Және де қарда барлығы, мүмкін, бұдан да нашар, бүйір жақ тұрақтылығының төмендігі басқарылуын нашарлатады және тайғаннан кейін іліністі қалпына келтіруге мүмкіндік бермейді. Бойлық ілінісі біршама жоғары.

Одна из главных проблем Yokohama - очень слабое сцепление на льду. Шины по своей природе очень предсказуемы, но из-за недостатка сцепления ездить на них достаточно сложно. При этом на снегу все, возможно, еще хуже, и слабая боковая устойчивость ухудшает управляемость и не дает восстановить сцепление после ухода в занос. Продольное сцепление несколько выше.

Сулы асфальтта Yokohama меңгерікті бұрған кезде артқы осінде ілінісін тез жоғалтады, ал құрғақ жолда сипаттамалары біраз жақсы, және де олар жүргізушінің әс-әрекетіне баяу әрекет етсе де, олар өзін қисынды ұстайды және жағымсыз тосын сыйлар жасамайды.  Онымен қоса, Yokohama-ның құрғақ жолда тежеу жолы қысқа. Шулы - аса қатты емес, бірақ анық естілетін, тербеліске қарсыласуы - төмен. 

На мокром асфальте Yokohama легко теряют сцепление на задней оси при быстром повороте руля, а на сухом характеристики шин немного лучше, и хотя они медленно откликаются на действия водителя, они все же ведут себя логично и не преподносят неприятных сюрпризов. Кроме того, у Yokohama достаточно короткий тормозной путь на сухой поверхности. Шум - не очень громкий, но отчетливо слышимый, сопротивление качению - низкое.
На асфальте Landsail показали себя с лучшей стороны, и у них эффективное торможение и на сухом, и на мокром покрытии, а также хорошая устойчивость во время экстренных маневров. Уровень шума и сопротивление качению - средние.
+ Тербеліске қарсыласуының төмендігі 
+ Низкое сопротивление качению
- Мұзда, қарда, сулы және құрғақ жолда төмен нәтиже 
- Слабые результаты на льду, снегу и мокром асфальте
 
21 Бағасы / Оценка: 6,3 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94Q

Nankang Ice Activa Ice-1

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: -
Шығарылған күні / Дата изготовления: 07/2016
Өндіруші ел / Страна-производитель: Қытай / Китай
Nankang - осы жылдың тестілеуіндегі Азияның екінші және нашар дөңгелегі.  Мұзда ол кез келген меңгеріктің бұруында таяды, яғни қауіпсіз жүру тек түзу жүргенде ғана мүмкін. Қарда басқарылуы жақсырақ, бірақ мұнда да абайлау қажет.  

Nankang - это вторые и худшие шины из Азии в тесте этого года. На льду они уходят в занос практически при любом повороте руля, то есть ездить безопасно, по сути, можно только по прямой. На снегу управляемость получше, но даже здесь следует быть крайне осторожным.

Сулы жолда Nankang өзін күйгелек қалыпта ұстайды, ал құрғақ жолда оның ілінісін қашан және қай осінде жоғалтатынын болжау мүмкін емес.    Акустикалық жайлылығы мен үнемділігі - біршама жақсы.

На мокром покрытии Nankang ведут себя нервозно, а на сухом асфальте никогда нельзя предсказать, когда они потеряют сцепление и на какой оси. Акустический комфорт и экономичность - относительно хорошие.
+ Тербеліске қарсыласуының біршама төмендігі 
+ Относительно низкое сопротивление качению
- Мұзда, қарда, сулы және құрғақ жолда төмен нәтиже
- Слабые результаты на льду, снегу, мокром и сухом асфальте
 
21 Бағасы / Оценка: 6,3 Жүктеме/жылдамдық индексі / Индекс нагрузки/скорости: 94H

Continental ContiWinterContact TS850

 

 

Бүртабан саны / Количество шипов: -
Шығарылған күні / Дата изготовления: -
Өндіруші ел / Страна-производитель: -
Continental-дің мұзда ілінісуі төмен, бірақ осы түрдегі дөңгелектермен осылай болуы да керек, себебі олар басқа жағдай үшін әзірленген. Солай десе де бастапқыда олар дайын болуы тиіс қарлы жолда оларда бәрі де сол күйінде нашар. Арзан азиялық дөңгелектер өздерін шамамен осылай немесе біраз жақсырақ көрсетті.

Continental обладают слабым сцеплением на льду, но так и должно быть в случае с шинами этого типа, поскольку они разработаны для других условий. В то же время на заснеженной поверхности, к езде по которой они изначально должны были быть подготовлены, у них все точно так же плохо. Примерно так же или немного лучше показали себя дешевые азиатские покрышки.

Сулы жолда Continental ақыры өзін үйіндегідей сезінді, себебі олар төмен температурада сулы жолда жүру үшін арнайы әзірленген.  Бұл жағдайда Continental жазғы дөңгелектерге жақынырақ болды, және құрғақ тректе дәл солай болды.  Акустикалық жайлылығы мен үнемділігі - жақсы, бірақ, қызық болғаны, тестілеудегі жақсы нәтиже емес.   

На мокрой поверхности Continental наконец почувствовали себя в своей тарелке, поскольку они создавались специально для эксплуатации на мокрых дорогах при низкой температуре. В этих условиях Continental были близки скорее к летним шинам, и та же картина повторилась и на сухом треке. Акустический комфорт и экономичность - хорошие, но, что несколько удивительно, не самые лучшие в тесте.
+ Сулы және құрғақ асфальттағы үздік нәтиже 
+ Отличные результаты на мокром и сухом асфальте

- Мұзда және қардағы төмен ілінісуі
- Слабое сцепление на льду и снегу

 

 


colesa.ru

 

 

Дата создания: 18.10.2016
 


← Вернуться к списку новостей
 

Оставить отзыв

ФИО *:

Водительский стаж:

Род занятий:

E-mail *:

Отзыв *:

Введите код с картинки*:

Списибо, Ваш отзыв был отправлен.

 
СКИДКИ — Ко Дню Первого Президента!